Yang DiSaYAngi

Isnin, 16 Julai 2012

Kole Kacang..apa rasa?????

Selama ni orang dok sebok la order , tempah bagai kat mak aku kuih muih bagai....banyak benda yang aku dah rasa...cuma kuih ni je aku tak penah rasa hasil buatan mak aku...

kuih ni...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kole Kacang....

aku mmg tak da rasa nak makan kuih ni...even mak aku buat sekali pon...entah...tak da rasa....

tapi aritu mak aku buat untuk kawan aku order...
haaa...comel tak mak aku packing....

aritu aku tolong mak aku buat..sekali tergerak hati nak rasa....fuhhhhh padan ramai yang order kole kacang kat mak aku....sedap woooo... (ni bukan angkat bakul sendiri ni....betoi2..bukan cobaan)



p/s : mak buat lagi untuk yaa

7 ulasan:

MARIA LIZA berkata...

Ni camnenak order???

Falsya berkata...

kole kacang nie dulu falsya xmakan..tp bile dh rase yg sedap, terus makan sudahnye..hehe..

aanie berkata...

aanie x minat kuih ni....x penah try kot..apa rasa dia?

Ya ALya berkata...

Mmg sedap pun kole kacang ni...

♥cikmOt♥ berkata...

bertuah punya anak...hahaha...

eB berkata...

uishhhhhhhhh,
ko kena bagi kat eB gaks sue... nakkkkkkkkkkkkkkk. hu3

IntaNBerliaN berkata...

ruginya sue xrs dari awai.. mmg sedap kole kacang ni.. :-)