Yang DiSaYAngi

Selasa, 24 Julai 2012

Lega bila dapat SUHU BILIK


tadia ku ada ngadu kat entry ni SEJUK MEMBEKU

so aku terus bedezuuupppp balik ke kampung halaman yang sekangkang kera je ngan opis aku tu...balik je...terus bukak tudung pelok bantal, letak kepala kat bantal...lena tak hengat dah...mmmm..nyaman je rasa...mmg lena sangat2...mmmm...ok la dapat sejam kan...

1.45pm en asbeen kejut aku dari tido...suruh solat....
en asbeen tarak tido sebab dier balik umah komik kat tenet la di cariknyer...batal kat katil pon tarak pandang dah...sempat la aku berjemaah ngan en asbeen...setelah sekian lama tak berjemaah ngan en asbeen...aku ingat last B4 syawal lahir....mmmmm..mmg hari2 kiterorg berjemaah bersama....

terus segar bijik mata di kejut gitu..mmg lena tak hengat ape2...sampai en asbeen kata...
"awak tido tak gerak2...riso pulok saya.."

kakakkaak...selengge...sampai je opis muka segar bugar...macam baru dapat NUR gitu...kakkakakka...
nak menaip pon mmg laju giler sekarang ni..terbaik...sampai opis...terus sarung sweater+jaket...tak mo terlalu sejuk...mmmm....apo kan dayo aircond kat opis ni dah di selaraskan semua sama...dah ngadu pon sama je..mmmm.....

mak aku yang dok sebok potong kain pon terkezut tgk aku balik....



p/s : muka bersemangat petang ni...tapi niat di hati hari ni berbuka tak mo makan nasi...en asbeen tak boleh hidup tanpa nasi...sama la syawal....aku ok...guano ni???????

10 ulasan:

Anum berkata...

bestnya
kat office nie sejuk sgt2

Cute Mum berkata...

wah.. bersemangat mak jemah yer..
uyun pon baru bangun tido kul 2 lebih tadi.. hihi..

PinkUmmi berkata...

hehehe...tido tak gerak???
gitau la en asbeen sy tido dlm iman..hehehe

LELAKI INI berkata...

huhuhuh
bagus hsbnd pandai dia risau ye!

LYAfrina berkata...

kdg2 bila kt tdo skejap t/hari..kt akn dpt lbh energy utk buat kerja lps tu.. cam lya pon..time rht msti tdo skejap..lps tu solat.. bru rsa segar skit...

Azian Elias berkata...

salam kenal.


dua org anak akak un tka boleh tidak, mesti nak nasi..

Nad @ MamaZN berkata...

mane bleh tak makan nasi, ksian plak kat bb karang, huhu!

IntaNBerliaN berkata...

samalah hubby kita... xda nasi xsah... hihii

IntaNBerliaN berkata...

lorrr yeke.. sian sue xdpt ry dgn family.. :-)

akhir thn tu bln brp?.. saya bersalin awai bln 11.. kira time tu saya dah berpantang dekat chemor perak lah... tp xpa, sue blh je singgah kat perak.. hihii..

turun je highway klebang... 10 minit je terus sampai umah parent saya.. hehheh

ShimaSalleh berkata...

Dah ikut somi gak... buka mkn nasik2! Tak pandang kuih2 dah