Yang DiSaYAngi

Khamis, 19 Julai 2012

Makan Besar @ Kelab Tasik Putrajaya - TQ cik BOSS

Semalam aku ada mention yang ADA MAU BELANJA

so tengahari ni kami semua 1 Seksyen Perkhidmatan N mantan2 ke sini....
haaaa...KELAB TASIK PUTRAJAYA....mmg makan beso ni...jarang2 la nak dapat makan sini..tunggu ada yang belanja la baru makan...kalo tak mmg tak la kaki ni nak jejak ke sini kan....

bayangkan NASI GORENG KAMPUNG kat luar boleh dapat RM4.00 - RM4.50
kat Kelab ni RM9.00.....mmmmm...telan air liur aku...

tapi menu kami arini semua makan western..sebab kami semua kata...
"nak makan nasi, baik makan kat RASA, ALAMANDA atau CAFE kat bawah...kakkakak"

so ni la menu aku...
haaaa....air biasa je....
ICE LEMON PEACH - RM5.00

MEXICAN CHICKEN - RM 15.00


mmmmm...menu kengkawan lain./....lantak samo dierorg..yang penting semua amik western....

kan...aku tak tipu..semua western...

ni pon group kami jugak...mmmm....kami mmg amik 2 meja


so kepada kami bos...TQ ya CIK BOSS belanja kami..saya suke3....suke sangat ...
BOSS aku yang depan ni...bukan yang belakang...yang belakang tu menyebok je...

mmmm...jumlah semua sekali untuk 14 orang....ko rasa....teka la...teka....jom la teka.....



p/s : sementara cik boss G menjahanamkan duit dier..kami yang lain G menggedixs kat luar./....gambo..esok ak update ok...

5 ulasan:

Anum berkata...

sedap oooooooooo

mama tisya berkata...

meriah bos blanje..tp biasa la kt kelab sure mhl...lebih kurang rm464

ieyda berkata...

napo xajak aku......

Jaa berkata...

bestnyer bos belanja makan beso...

IntaNBerliaN berkata...

bestnya... byk maknan :-)