Yang DiSaYAngi

Rabu, 18 Julai 2012

Percubaan nak buat PAVLOVA...soalan boleh kaa?????

Tadi aku ada citer pasai Tiramisu
tak lupa jugak aku penah buat Oreo Chesse Cake jugak....semua hasil usaha aku menggodek blog kakak ku ini.... AMY a.k.a MAMATISYA 

So arini nak citer pasai niat di hati nak try buat ini...

PAVLOVA
walaupun bahan2 dier mmg tak banyak..N ramai jugak kata senang..N aku pon dah tgk resepinyer...
kat sini hCAHAYA CINTAKU ...siap gambo lagi ko..lagi senang aku usha kan...tp tu la kan...nak kena ada keyakinan nak buat benda alah ni...entahla...nak buat benda gini nak kasi org makan...pada aku..kena la buat sepenuh hati..kalo tak susah nak menjadi tu...

penah gak try buat Red Velvet...tak menjadi...adoi...


insyallah bila aku dah buat..akan aku up kan gambo yang sebenar kat blog aku ni ..ok.....

5 ulasan:

eima berkata...

good luck ..klu jd bg aku rasa sikit .... hehehehe buat b4 pose la ....

mama tisya berkata...

try sue..sure bole tu...akak pn tk pernah buat pavlova and red velvet ...tringin tu ada...nasibaik dua2 dh merasa mkn so tk kempunan..hehehe

Falsya berkata...

boleh sue..sbb senang sgt3 tau..hehe..

ShimaSalleh berkata...

Tgh mkn pavlova ni gagagaga..
Insyaallah kena try, tak jadi wat lagi hikhik...

IntaNBerliaN berkata...

kalau dah buat, jgn lupa hulur2 kat sini.. hihi