Yang DiSaYAngi

Jumaat, 20 Julai 2012

Salam Ramadhan 1433H



Salam Ramadhan buat semua kengkawan Blogger aku...

moga Ramadhan kali ni mendapat keberkatan dalam diri...

1st time selama aku pose ni..aku terasa macam tak sabar nak tunggu pose..entah nape...sebelom liat je kot bila tau pose..mmmmmm


moga tahun ni aku pose penoh seperti 2 tahun lepas...

kalo pose penuh tahun ni..ni kali ketiga aku pose penuh...



tapi sadis tahun ni tak dapat 1st berbuka pose ngan MIL n FIL aku...mmm..dorang balik penang..kalo tak arini aku  balik....boleh tengok baju raya en asbeen N syawal..siap tempah kot kat KG...tak mo kalah anak beranak ni....


p/s : semalam makan banyak...pagi ni makan banyak lagi..sakit pinggang N belakang aku...

6 ulasan:

AYuNG berkata...

salam ramadhan =)

PinkUmmi berkata...

Salam Ramadhan

Falsya berkata...

hye mak jemah..selamat berpuasa..

Alycia berkata...

salam ramadhan buat sue & family ;)

Anum berkata...

salam ramadan

IntaNBerliaN berkata...

salam ramadhan gak utk sue :-)