Yang DiSaYAngi

Isnin, 30 Julai 2012

sengal2 badan N tak larat, letih


Semalam aku balik dari umah MIl semalam dari pukul 12.00Pm sampai putrajaya pukul 5.00PM sebab adik ipar aku bawak kete MIL, tau la kete lama..slow...kena bawak pon slow2...pastu sekarang pon dah tak leh duduk lema dalam kete..terasa penat+fenin2 semua ada...mmmmmm

elok balik semalam, kena pulok en asbeen ajak G PARAM akibat dier tau bini dier sudah keletihan dengan sakit2 badan+penat melayan syawal dalam kete...mmmmmm....

so mmg balik semalam bukak je pose, kemas2 baju dalam beg..terus ZZZZZzzzZzZzZZZ...tak hengat...mmmmm...yang aku egat syawal sebok la dok kaco aku tido, tu  je,,,mmmmm

pagi ni sahur N bangun untuk G keje pon macam tak larat je...sampai opis ni dapat la tido barang beberapa minit...bila bangun still samo...mmmmm...lemau je....


p/s : arini macam BZ ngan hari penyemakan BRP ni...adoi

5 ulasan:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

ololo, siannyer mak yong ni..
jgn kate awak yg pegnen letih duk dlm kete lama2, kite yg bawak body seniri ni pun lenguh gak..
wiken lepas blk berbuka umah mertua gak.. heheh

Falsya berkata...

adehh..sian mak jemah..arinie gegurl pun lemau..rase mcm nak tido je..hehe..

eima berkata...

ingatkan aku je ngantuk ...

biasa la tu dah sarat dah tu ...
sbb bulan posa kot ...kan ko tak byk mkn mcm ne nk ade tenaga

Ardini Humaira berkata...

dni teringin nak massage2 badan tapi orang cakap bahaya urut2 masa pregggy.. sobss.. asik suh asben picitkan kat bahu. bahu je la yang dni berani picit2 huhu

IntaNBerliaN berkata...

sy lak skrg ni asyik ngantuk je... xkeje ni lbhlah lagi.. peluang nak tido tu cerah je.. heheh