Yang DiSaYAngi

Jumaat, 13 Julai 2012

Syawal n Abah di Subuh dinihari


Maap keadaan yang tak semenggah untuk di lihat...sebab memasing belom nak bangun tido....so, katil pon tak la bangun lagi dari tido...belom kemas...tak kan nak kemas gulung sekali2 ngan demo2 ni...

adoi...pagi ni bangun ni awai sebab mau tulun itu maktok syawal buat kuih...mmmmm....banyak sangat tempahan di pagi hari....elok je masuk bawakkan susu untuk syawal...ini la keadaannyer...

mana taknyer waktu syawal kuar je waktu aku lahirkan dolu....letak je syawal kat atas dada aku, aku terus terkeluar perkataan... "Eh...laki aku"...
hhhaaammmmiikkkk ko....mmg sama...bukan muka je...gayo tido pon...mmmmm...ni pon sebab aku bukak lampu..kalo tak mmg alamat selamat la demo2 ni tak ke school n opis...


p/s : baguih aku bangun pepagi ni...kena prktis untuk 3, 4 bulan akan datang ni...

5 ulasan:

♥cikmOt♥ berkata...

hahaha, memang anak bapak kan...ni kira 'becha' ek...

becha maksudnya silau...

Falsya berkata...

hahhahahha..comel gile okayh..sama je aksi..;D

ShimaSalleh berkata...

hahahah sama-sama...
Shima lak 1st time tgok afiq.. terimbas wajah arwah mak mertua...
Masa afiq lak.."huiii byk nye rambut anak aku ni" hahahaha

Nad @ MamaZN berkata...

sejibik sejibun =p

IntaNBerliaN berkata...

alahaiii 2 beranak ni sebijik gaya.. hihi