Yang DiSaYAngi

Rabu, 18 Julai 2012

wordless wednesday - Tiramisu order Again

wooohhhoooo......



TQ sesangat kakak ku AMY a.k.a MAMATISYA
terbaik weiii...sejak2 aku try buat guna resepi kakak ku AMY a.k.a MAMATISYA
N bawak G opis....ramai la yang nak order.... + member mak aku pon order...

mana celah dier tau????????????
mesti mak aku...mak aku kan mak jemah jugak macam anak2 dier...kakakkakak...

pagi ni buat jugak...tp tak sempat nak amik gambo...TIRAMISU STRAWBERRY


p/s : banyak pulok berkata-kata...bak kata mak aku...aku jual murah sangat....RM35.00...dier kasi jual kat kawan dier mahal...so pasni mak aku suruh aku jual mahal sikit...sama ngan barang menjual N buat....kata aku..."BAIK BOSS"

8 ulasan:

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

wah mmg sedap giler la...tengok gambo pun dah terliur k

♥cikmOt♥ berkata...

wahh...boleh saya tempah jugak...hehehe

eima berkata...

terer ko ... klu aku nk buat jawabnye meletup oven dulu ...hahah caya lah ....

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

cayalah mak yong sorang ni,
ghajen bebeno..
elok ler tu dh de yg ngoder..
agaknyer ghajen ni pembawakan baby gurl kot...
hehehhe

Falsya berkata...

tetibe tingin nak makan....uwaaaa..

mama tisya berkata...

mmg murah bangat la sue jual...ptt la rmi yg order...tp mmg sedap kn..tk sia2 share resepi bole jd bisneswoman dh hehehe

Hanie(SHMA) berkata...

pandai nyer ko wat kek.nak try cuba plak ....kalah mek da86..heheheh

IntaNBerliaN berkata...

murahnya.... byk betoi gambo makanan haari ni.. hihii

ntah bila nak merasa kek sue ni pulak.. heheh