Yang DiSaYAngi

Selasa, 28 Ogos 2012

7 Syawal 1433H - Berendam je kot


7 Syawal tak da buat ape2....hanya duduk umah untuk memulihkan diri yang sengal2 ni...mmmm..mana taknyer lebam2 kat badan ni penuh...baru nak baik....tapi sebelom tu ada jugak ke mana-mana...nnt aku story mory tau...

pagi tu MIL aku sebok G merewang....so aku tak masuk dapur....sebab FIL, adik ipar aku, N biras aku ngah berperang kuali kat dapur....mmmm..aku hanya pantau ini budak berendam kat luar rumah...

payah jugak si syawal yafiq ni nak masuk mandi dalam kolam tu sorang2...punyer la meraung...tapi duduk dalam bilik air....besen tok wan dier di jadikan tempat dier berendam...adoi...

last2 aku cakap ngan en asbeen...
"awak masuk je la..."

balas si en asbeen
"tak mo la saya"

last2 bila aku amik kamera nak snap gambo syawal ni...
ni la hasilnyer...
 dalam dok takmo2 tu..selamat ko sekali ngan anak tersayang tu sekali kat dalam kolam...seb baik la si abah tu beso...


 siap ajar anak berenang bagai...adoi....


 bukan main lagi berendam...bila di ajar kuar..tak mo pulok...elok pulok dah nak hujan...adoi....


 En asbeen aku ajak kuar pon...dier kata...
"kejap la..syawal tak mo kuar..."

aku balas...
"syawal la tak mo kuar sangat....awak tu yang tak mo kuar....sengal..kuar...dah nak hujan..."



akhirnyer kuar jugak....tu pon menjerit syawal yafiq tak mo kuar....


bila aku suruh berendam, tak mo masuk...bila dah masuk...tak mo kuar pulok....adoi....



p/s : seronok tgk org tersayang gelak2 depan mata...

8 ulasan:

Anum berkata...

hehehe

Nad @ MamaZN berkata...

lawak plak si akob ni ;)

eima berkata...

anak ngan pak lebih kurang je sizenye.... akob tu jgn berendam sgt kang sakit balik kang....

aanie berkata...

syawal seksiii...hehe..

LYAfrina berkata...

hehe..syok syawal..ade geng berendam sporting...

sue..sori..lya bru tau ni psl sue msuk wad.. laptoplya wakhal..xleh on9..ni bru je beki..ape2 pon take care ye,..

Falsya berkata...

Lerrrrrr..akob pun berkubang samo gak ke ngan dak sweet tuh..hahahaha..

IntaNBerliaN berkata...

hahhahah kelakarlah hubby sue ni.. blh plak siap bg alsan syawal xnk kuar.. hihi

mekchu berkata...

hahaha.. syawal jugak yg jadi mangsa keadaan.. apsal sexy sgt tu?