Yang DiSaYAngi

Khamis, 9 Ogos 2012

Aeon member card punyer hal

so far persediaan untuk bakal adik syawal yafiq ni dah settle kebanyakkannye...N untuk diri aku jugak....
Aritu aku dapat 1 mesej pasai Aeon member card kat equine park, seri kembangan pada 02.08.2012...aku dok la PK bila masa lak aku ni join member card  ngan demo ni...tak tengok lagi nombor yang send tu...rupanyer en asbeen yang foward mesej tu kat aku...adoi....sengal giler....

aku pon whatss app la ngan laki aku..."nak G ke....?????"

di balasnyer...
"kalo awak nak ok la...beli susu N pampers syawal kat sana"

aku pon ok la kalo dah en asbeen nak...lagi aku mmg suke tahap gaban...nak berjalan kan....
so tak banyak yang aku rembat untuk diri sendiri N en asbeen pon tak banyak amik untuk diri dier jugak...dah kata ada anak...mmg kat mata ni barang anak je la....sama la ngan en asbeen...mmmm....so ni je la yang di amik....

banyak baju untuk syawal..suar untuk raya syawal sepasang je...tak mo banyak2...pampers..pencuci liquid untuk CD bakal adik si syawal yafiq ni N baju2 lagi untuk adik syawal...
sempat jugak laki aku rembat bloster..katanyer bloster kat umah tu udah lunyai...di lenjan dek aku N syawal...suke sangat anak beranak ni tido tertonggeng atas bloster tu...kata laki aku..adoi...

ni semua aku yang rembat...konon nak G tgk kasut aku...aku kata tak yah beli...biar kasut yang sedia ada ni berkhidmat untuk jemah ni dari start pregnant sampai la bersalin nnt...mmg ke mana je aku ngan kasut cap bata ni je...senang...keje ngan kasut..nak kuar jalan pon ngan kasut ni...

tapi en asbeen nak gak G...tapi tak sempat...di nampaknyer dek syawal akan tempat game ni...fav aku N en asbeen...nak buat guano...aku N en asbeen mmg selaloo bawak syawal G sana main kan...mmm..syawal pon dah gian...korang tengok la si syawal ni...


cukup suke la...tapi last2 kami angkat jugak kuar dari situ...melalak dier...kakakkakak....


p/s : mau gerak naik aras 9 la...nak khatam quran....

7 ulasan:

mama tisya berkata...

lama tk pegi aeon member card...tp esok ada tp fiesta tk brp best

Anum berkata...

shopping lg

Cute Mum berkata...

wah.. dah beli barang baby dah..
uyun belum siap lagi.. camner nie.. biskut tak siap lagi.. tinggal lagi 1 minggu nak raya.. pening2..

AYuNG berkata...

alahai....selagi xraya, shoping...shoping...shoping..hehe =)

eima berkata...

ko pegi jugak ke ... aku pun ade sana tp lepas maghrib la... beli bj alisha ngan fahim je .... yg lain tak beli sbb tak byk choice .... ko p kul brape wei klu tau ko ade sana leh jumpe kan

Nad @ MamaZN berkata...

tgk syawal cam dah tembam la pipi die, hihi

IntaNBerliaN berkata...

ooo sue selalu g sini patutlah syawal pun sk gak.. hihii,...


*nak racing ke mana tu syawal.. heheh