Yang DiSaYAngi

Khamis, 2 Ogos 2012

Apa yang kamu buat wahai anak

korang tengok la budak tecik ni buat ape...tak padan dengan tak sihat...punya aktif bermain sana sini..last2 malam tadi ibu N abah dier dah selamat tido 11.35pm...dier masih lagi dok main2 dalam gelap...dok pijak2 abah dier la..dok panjat2  ibu dier la...dok main lompat2...dok atas kepala abah dier..dok tarik2 rambut ibu dier..last2 kena paksa tido dek ibu dier yang nak hijau tu....last2 tertido jua jam 12.45am...mmmmm...punya la....

tapi sebelom tido korang tengok la.....

aper yang kamoo buat tu....menonggeng tak hengat....

haaammmikkk...siap boleh sinyumm kat aku lagi...mmmmmm...

tapi ape yang buatkan dier jadi gini....

ni dia haaa....

adoiii tengok upin ipin pon tengok la elok2...macam2 la peel dier nak tgk upin ipin dier ni....aritu kat dalam kete dier tgk upin ipin ni guna HP aku secara terbalik...adoi....boleh ke tgk gitu...kalo si tecik ni mmg boleh....


p/s : windu pulok kat budak tecik ni sekarang...en asbeen half day pulok arini...

12 ulasan:

ieyda berkata...

dasyatnya sampai mcmtu sekali ank ko nie nengok upinipin

Falsya berkata...

Hahahahahaha..mcm2 la itu syawal...comel...saje seksa ibu ngan abah die..kuikuikui...pastu upin ipin xdpt dipisahkan..hurmmm..

Anum berkata...

gelak je tgk aksi

Ardini Humaira berkata...

haha.... ada style tersendiri tuh:D

ros_reeza berkata...

hihi.sampai gitu sekali dia nengok upin ipin ek..

♥cikmOt♥ berkata...

lambatnya dia tido ek...anak anak anak akak, sharp jam 9 pastikan seme dah lena...hehehe, ngan maknya sekali dok lena...

sue zainun berkata...

ayarkkk tertonggeng? hihi

eima berkata...

syawal lambat nye kamu tido klu kamu ni anak acik ... mmg kamu kena babap dah sbb tak mo tido .. lewat dah tu ye ....pastu esok nk skool plak ...awal pagi ...

Jaa berkata...

hehe..lawaknyer..

IntaNBerliaN berkata...

heheh.. kelakarlah syawal ni... nasib alisha tak tgk upin ipin camgitu sekali/.. hehe

fieda berkata...

fanatik giler ni..dah boring tgk cam biasa dia menonggeng la plk..aduhai syawal...hihi

Nad @ MamaZN berkata...

macam2 la syawal ni, hehe