Yang DiSaYAngi

Khamis, 9 Ogos 2012

CHECK UP 33minggu


Hari ni G check up kat klinik untuk 33minggu...harap semua ok la...urine, berat N yang paling penting HB aku....mmmmm..tapi kalo tak ok pon..nak tak nak aku mmg kena datang setiap 2 minggu dah mulai dari 2 minggu lepas...mmmmm...harap kedudukan BB ok setakat ni la...ammmmiinnnn...

settle je...zzzasssss G amik syawal N adam kat taska....

semalam aku request ngan en asbeen tak mo masak berbuka ni..minta dier belikan balik dari kijo petang jap G kat PARAM.....akibat dari aku dah tak larat nak masak....

semalam masak pon sempat kari N sambal sardin...elok nak masak kangkung masak kicap...belakang aku buat hal la pulok...nak berdiri memasak, membasuh N membersih kat dapur dah tak terdayo...mmmmm....elok dolu membasuh kat sinki ok lagi...sekarang perut dah ke depan..kena la membongkok sikit...tu yang sakit tu....boleh je en asbeen masak arini...tapi aku tak mo kasi dier masak arini..sajo...tak mo susahkan dier...sesekali kan...bukan selaloo ke PARAM ni...

"abang murtabak jgn di lupakan ok..."


p/s : sahur makan burger bakar kaw kaw ni..mmg kaw kaw la...tak terasa kelaparan langsung...tapi BB sangat aktif bergerak macam aku

10 ulasan:

Anum berkata...

alhamdullilah

Nad @ MamaZN berkata...

murtabak!nyumnyum!

Cho Zila berkata...

memang kalau dah tak berdaya tu rasa macam nak terbaring jerkan..
harap semuanya dipermudahkan...

Jaa berkata...

saya pun mengalami masalah yang sama.. nak masak, nak membasuh, semua kena berdiri.. cepat nor sakit pinggangnya... tambah plak kita puasa... kadang-kadang jadi semput...

eB berkata...

33 angka cantek :)

LYAfrina berkata...

alhamdulillah. dh 33 weeks..moga baby sihat2 saja..sama gak dgn mak baby yer...

**sori sue..lama x dtg sini..lya bz sgt..seminggu x on9

MamaEma berkata...

rajin lagi masak yer....

IntaNBerliaN berkata...

beger kaw2 yer... nape lah beger tu jauh sgt.. kalu kat sp ni mahu ajak hubby g beli gak.. hihi

Papa Mifz berkata...

semoga keputusan checkup semuo nyer ok yer...:)

Cute Mum berkata...

sue mana? sehat ker tak?