Yang DiSaYAngi

Rabu, 15 Ogos 2012

main cak2 nampak


Isnin aritu G beli barang sikit kat cerrefour...aku ni sebok la aku ni dok amik troli...tetibe syawal yafiq N abah dier hilang...mana pulok 2 beranak ni...rupanyer kat sini,...

 posisinyer sebelom ni bukan gini...elok je....tetibe nampak aku amik HP bawak kuar...dan2 tu la dier main cak2 ngan aku..adoi...punyer susah nak amik gamba dier..main2 gelak ngan aku lak...akak yang jaga kaunter parking kat depan pintu carrefour pon gelak aku N en asbeen layankan kerenah si anak ni...dengan ibunyer membuyung ke depan..kakkakkaka


 Korang tengok...banyak main la ini budak tecik..adoi....

saja dier bagi nampak 1 mata...yang bestnyer bila lepas snap gambo dier...terus datang kat aku nak tgk balik gamba dier....

adoi anak...kamoo jgn ikut ibu sangat yeee....menggedixs lebey...


p/s : lambat bersiaran....mood lemau sudah

6 ulasan:

♥cikmOt♥ berkata...

hehehe, like ibu like son,,,,

Cute Mum berkata...

hihi.. syawal pon nak mengedix jugak..
apalah ibu ibu nie..

Anum berkata...

hehehehe

Falsya berkata...

comel je dak sweet sorang nie main cak2..kang kene cak ngan ibu baru tau..hahaha..

eima berkata...

memula tgk mende alah ni kat c4 tu teringat syawal..hehehe

mimie.. berkata...

hahaha..comel lah si shawal ni wat mcmtu..
cubit kang baru tau ;p