Yang DiSaYAngi

Selasa, 7 Ogos 2012

Punca aku Letih + Lapar


Aku dah tau nape minggu lepas MINGGU YANG MELETIHKAN+LAPAR

ini adalah akibat dari opis aku ni....aircond sejuk beku tahap gaban punyer...

sejuk tahap gaban weiii opis aku ni...bila masuk je pintu lobi tu pon dah terasa kesejukkannyer...tu yang buat aku lemau+lapar tu....aku duduk umah last week buat keje mengalahkan aku buat keje kat opis...tak da pape pon..ok je cargas saja aku ni....ke sana ke sini buat keje...nak ngadap pesakit2 Asthma kat umah tu..nak jaga demo2 lagi...tak da langsung aku rasa letih...

tapi bila kat opis...alahai keje tu tak seberapa sebab dah banyak abiskan...tu pon aku jadi malas, lemau, letih, pening, lapar....tak tahan kengkadang tu...adoi...bukan aku je...bebudak opis ni pon ngadu gak..tp apo kan dayoo maintainance kat tempat aku dah di adukan..last2 demo kata...benda dah diselaraskan 1 bangunan...tak leh nak buat ape....hanya taska je yang ok...mmmmm...so dari tingkat 1 - 14 semua floor sejuk...adoi...berbungkus dah macam org pantang dah kat opis ni...tu yang selaloo lemau tu...mmmmm...

tu yang aku rajin ajak en asbeen balik umah, mau rehatkan diri dalam keadaan suhu bilik...selesa sikit...ni kalo kat opis nak lena baragng setengah jam pon tak terdayo...sejuk ya amat...sampai naik kebas tangan aku..tak da deria rasa jari jemari ni dah tekan2 keyboard ni....adoi......

tu yang aku pelik tu...nak kata makan tak banyak N kenyang waktu sahur tak gak...adoi.....

p/s : sejuk kejung aku dari tangan sampai ke kaki..adoi...

8 ulasan:

mekchu berkata...

kalo sejuk, kita menggunakan lelemak dalam badan.. (teori sendiri sejak kecik)

hah.. balik rumah tido la tuh..

nanakimie berkata...

nana pun kalau sejuk cepat lapar,hee....:) xsuka sgt econ2 ni,kalau duk lama jadi pening,lagi2 time exam dlm dewan tu,huhu...

Falsya berkata...

sue ngan akob satu opis ker?..

gegurl pun xleh tahan sejuk mak jemah oitttt..rase mcm nak bwk comforter je gie opis kan..leh tido..hahaa..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

minggu ni akak ko ni super bzs..
br aje selsai verikasi stor, flying squad dr wisma tani nung.. atoiii, dh le bulan pose sabooo ajelah..
esk kena stenby kursus mySPATA plak..
menciik tul formal2 ni..

IntaNBerliaN berkata...

ooo sbb tu ke.. a'aa kalu sejuk sgt mmg blh buat kita lapar kan..

Anum berkata...

ye la kat off anum pun sejuk mcm nak beku

ShimaSalleh berkata...

Alo ciannya...
Pki stokin tau

Ardini Humaira berkata...

dni stakat ni tade letih sangat berpuasa... cuma badan makin bam2 kalo tdo lebih sikit. huaaaa tensi