Yang DiSaYAngi

Rabu, 29 Ogos 2012

rehat dari berblogging



Hari semua kengkawan blogger aku yang mana publish citer korang...mmg aku akan BW...tapi aku akan merehatkan diri untuk hari ini...untuk diri N kerja aku ni...

walaupun mood ke laut....sebab mood raya baru datang...org lain dah lama bertandang....dah ke hujung dah...aku baru datang.....biarkan....janji ado...

so nak settle keje atas meja N kat atas kepala ni dolu...baru aku akan update citer2 selepas2 ni....takda yang best pon selain adcident aku tu...kakakkakakakka......

p/s : pagi makan roti canai, nasi lemak....tengahari beffburger noah's...giler sendat peyot...dah BB selaloo mengeras...mmmmmmmmmmmm

13 ulasan:

Anum berkata...

syoknya dpt rehat mcm nie

♥cikmOt♥ berkata...

owhh, selamat berehat sue...
ingatkan dah sampai masa tadi...

eB berkata...

tc k.. :)

mama tisya berkata...

baik2 rehat...

Falsya berkata...

Patut la xdak entry dr mak jemah...sobsss..

Tke care kayh mak jemah...get a good restt..

eima berkata...

mkn byk2 nanti baby kuar kena pantang lama byk yg kenapantang sampai setahun

aanie berkata...

take care sue...

AyuArjuna BiGoshh berkata...

selamat hari raya :)

AzuraFazil DIN berkata...

cute nyeeeeee header awk ..


SALAM KENALAN DARI KAMI

LYAfrina berkata...

xpela sue..ambik masa ni utk rehat sepuangnya.. tenang2kan fikiran ;-)

Myra Jay berkata...

Salam Aidilfitri..
Take a rest k ;)

Nad @ MamaZN berkata...

ala...nak menjemahkan diri kat sini =p

takpela, take care k! :)

Papa Mifz berkata...

yang mano penting dulu kan yer...:)