Yang DiSaYAngi

Khamis, 9 Ogos 2012

Selesai sudah Khatam Quran

Alhamdulillah selesai sudah majlis khatam al-quran kat tempat aku ni...
aku pon selamat la sudah selesaikan ape yang patut ni kan...

alhamdulillah tahun ni aku rasa khusyuk N syahdu je tadarus N khatam quran kali ni..alhamdulillah....anak aku tadi menendang2 bagai seronok agaknyer dengar reramai baca al-quran kan....tak lama dier diam...mengeras je..alahai...anak...kamoo pon syahdu macam ibu jugak ye...alhamdulillah....

hari ni Ramadhan yang ke-20...alhamdulillah aku masih bertahan N pose penuh untuk tahun yang ketiga...
insyallah tahun depan depan pon gini jugak....amiiinnnnnn.....

tanpa dorang ni tak jalan gak aku ni...berat montot al maklum la sezuuukkk tahap gaban kat opis ni....

jangan lupa gambo mak jemah mesti ado...mmmm...
tapi macam tak suke je...muka macam demokkk +sembab je...mmmm...

aku tanya kawan aku dier kata tak da...entah la...

siap dapat ole2 sikit dari Biro Agama KESKEP, BPSM, KPM ni...
alhamdulillah...lamo tak makan pulut kuning ni..tapi tak leh makan banyak la ni...kang berangin lak aku ni...

selain tu ada gak lain2...towel tecik, N something buku agama sikit..alahmdulillah....


semalam lepas solat maghrib sementara nak tunggu solat isya' ...aku baca surah AL-HIJR...
alhamdulillah jumpe lagi untuk kali ke tiga.... ayat 45...
untung nama unik gini kan...kikikiki...
tapi khatam pon jumpe lagi..kkikikikik....


p/s : buntu nak cari namo anok...

8 ulasan:

eima berkata...

alhamdulillah ....

Anum berkata...

alhamdullilah

Kesuma Angsana berkata...

alhamdullilah ye

Cute Mum berkata...

hihihi,.. mesti sue senyum jer bila jumpa nama tue kan..
nanti raya kita jumpa lagi yer.. harap sempatlah berkunjung.. tahun lepas tak sempat nak kerumah sue..

ShimaSalleh berkata...

Kat iklan tv tadi pun ada.. namanya yg blkg tu Uyun gak.. hihi
Bestnya dah khatam.. Shima nak kejar lagi 7juz.. agagaga..Alhamdulillah :))

Nad @ MamaZN berkata...

syukur...

MamaEma berkata...

Alhamdulillah...bertuah ada opis buat aktiviti camni

IntaNBerliaN berkata...

alhamdulillah...

*quran kita samalah.. hihii... best kan baca sbb sekali dgn terjemahan :-)