Yang DiSaYAngi

Rabu, 15 Ogos 2012

Semangat nak raya ke..semangat nak menang pertandingan raya

Semangat la kengkawan opis aku ni nak beraya...ke semangat nak menang pertandingan deco2 raya ni ....kakkak...mmg tetiap tahun bahagian aku akan buat majlis sambutan hari raya N sekali dengan pertandingan deco2 raya bagi setiap cawangan dalam bahagian aku ni....mmmmm...

banyak tahun dah asik dapat la yang tercorot cawangan aku ni....padahal cawangan aku yang anjurkan...sengal...kakakkak...

ko kali ni demo2 ni kaw2 punyer deco mendeco raya ni....tahun ni aku rehat...tak mo terlibat sangat dengan deco2 ni...tak larat nak panjat memanjat ni...

pompuan2 kat opis aku ni malas sikit+malew2 gitu nak tunggang terbalik...aku ada pe hal..janji siap kan...mmmm.....

so buat masa ni, ni la hasilnyer....tak abis lagi,...ni baru sikit....
weeiiiii tak ready lagi la...kejap....

haaa..baru ready ko....cantik tak nyah....pada aku...mmg lain dari sebelom ni...asal bebudak cawangan lain datang je...mesti kata....
"tahun ni T&K menang la"

harus la ko..asik korang, lepas korang, korang...lepas korang lagi yang menang...kasi la can kat penganjur pulokkan...kakakakkakakakka.....

alang2 dekat ngan hari kemerdekaan...so temanyer...merdeka raya

 siap gantung2 ko..semanagt berkobar2 ni....

setiap workstation ada bendera tecik ni tau....kat siling pon ado jugak....


entah la beria tahun ni mendeco...kalo tak menang...tak tau la....dapat pon medal piala pusingan...akkakak...ok la tu...at least nampak semangat bekerjasama tu ada dalam kumpulan kan...


aku pon tolong tau...

p/s : makin berhias bagai ni...makin malas nak datang keje...nak raya...adoi....

5 ulasan:

eima berkata...

aku tak amik port diorg nk hias ke ape ke ...buat la ... kiki

♥cikmOt♥ berkata...

hehehe, leh menang dah ni...

kami menang toilet tercanntik dan terbersih jek...ihikss

Falsya berkata...

betul2 nak menang nieh..hahaha..

MamaEma berkata...

meriahnya tempat kerja..

Anum berkata...

terbaik la
kt off anum pun sama