Yang DiSaYAngi

Selasa, 7 Ogos 2012

Setelah sekian lama...Berubah wajah jua akhirnya

Tengahari semalam aku dating samo en asbeen sebab malas giler nak duduk opis sejuk beku ni ni lelama...so semalam aku mmg dah niat nak tukar kad ATM aku yang sekian lama tersadai kat dalam wallet aku...kad ATM ni mmg aku jarang2 guna...guna bila perlu...so duit pon bila perlu je la dalam tu...kakkakak....

Kad ATM aku tu dah lama dah ngan aku..sejak zaman aku belajar kat ipoh lagi...tahun 2004..tu pon wujud akaun ni sebab aku ni peminjam tegar PTPTN...
(tapi mak jemah rakyat malaysia yang baguih tau...dah settle...dengan bangganyer...ko ado...kakkakakak)

so bila tarak duit dalam tu mmg perkasam la dalam wallet tu kan...tp akaun still aktif tu....untuk simpanan en asbeen...so dier la yang pegang...mmmmm...

dolu ni la wajahnyer...
nama pon lain....BANK BUMIPUTRA COMMERCE (BCB)

lusuh je aku tgk....mmmm....
sekarang udah lain jugak....
merah mak ngah ko....

mak aiii bukan main lagi..berkilat...ate...benda baru..mmg berkilat...kakkakak....

berjanggut gak la nak menunggu tu kan...sampai en asbeen sempat la kejap lena barang setengah jam...dengan mulut ternganga..kakkakakaka..seb baik aku ni pemalu gak orgnyer...(pppuuuuuiiii pemalu la sangat)....tak sampai ati nak amik gambo laki aku..kkakakkaka....yalo semalam kan...org selangor kan ramai coti..NUZUL AL-QURAN...so bank mmg penuh la ngan hamba2 ALLAH ni....

p/s : arini ramai yang dah online blog ye.....semalam seronok erk coti2...

10 ulasan:

Anum berkata...

hehehe
anum dah lama tukar

Falsya berkata...

kalau sue CIMB, falsya maybank..tp bezanye sue dh tukau, falsya je blum..uwaaaaaa..semalam nak tukau tp kesakitan melanda perut ngan kepala..adehhh..

aanie berkata...

memang la seronok coti2....hehe....

aanie punye cimb bank pun dah x aktif...nak kuar duit kt atm dah xleh...terpaksa g kaunter aktifkan..huhu....

♥cikmOt♥ berkata...

ada sampul duit raya cimb punya tak???mai sekeping...hehehe

IntaNBerliaN berkata...

oh, sy xda cimb.. hihi

haa tu la kan, arini br ramai org on9 :-)

ShimaSalleh berkata...

shima masih yg lama. Akaun pun tak aktif dah hihihi...
Merah mak ngan sungguh la ye kad baru tu..

Hanie(SHMA) berkata...

Sue. ko tukar kene bayor x. hani punya kad baru warna merah gak. pastu ada MEPS. dgn selamba nak wat debit kat nagoya. lps tu dia ckp.akak meps x boleh la kak. kene visa or mastercard br boleh..tgk ko nyer entry baru rasa nak tukar

QA's ~ mamapapa berkata...

ngeheheh!!!saya punya pn sama yg lama tu lg..sbb mmg dh tak active berurusan ngan cimb:(
jmput follow kmbali :))

eima berkata...

dah abis byr gile terer ... caya lah

Nad @ MamaZN berkata...

kite tak tukar2 pun lagi
cantek la pulak kad yg baru ni
hehe