Yang DiSaYAngi

Rabu, 1 Ogos 2012

Syawal demam

Arini mau half day la...
baru dapat call dari cikgu syawal kat taska...syawal tak leh tido sebab batuk2 N badan panas...mmmmm...

mmg dari semalam lagi dier dah start batuk teruk2 ni....mmmmm...

syawal mmg tak leh batuk,batuk je konpom suhu badan naik mendadak..mmmmm...
asal ramadhan je syawal mesti tak sihat...mmmmmm..


moga syawal cepat sihat..tak mo tgk dier sakit...hati ni pon rasa sakit....

p/s : setiap ramadhan sehingga syawal menjelma...mmmmmmmm.....

10 ulasan:

mekchu berkata...

sbb ada kaitan dgn nama ke erk? syawal dulu lahir mmg bulan syawal ke? meh mak jemah tilik..

eima berkata...

tula aku pun risau klu anak2 ni sakit dah derang kecik kurus pastu klu sakit lagi kecik ...lahai

Nad @ MamaZN berkata...

moga syawal cepat sembuh!
nayli pun demam..
asek merengek je nak berdukung
maknye penat! =[

eB berkata...

kami doakan syawal cpt sembuh yer sue. aminnnnn

IntaNBerliaN berkata...

moga syawal xda pe2 n cpt2 smbuh.. mmg risau bila ank sakit kan..

♥cikmOt♥ berkata...

moga syawal cepat sembuh...nak raya dah ni...

Falsya berkata...

alaaaaaa..kesiannye dak sweet ensem demam....get well soon syawal..

Ardini Humaira berkata...

semoga syawal cepat sembuh, amin
:)

aanie berkata...

get well soon syawal..

adam lak kalo batuk or selsema, nanti kena lelah lak...sedih...

aanie berkata...

get well soon syawal..

adam lak kalo batuk or selsema, nanti kena lelah lak...sedih...