Yang DiSaYAngi

Rabu, 1 Ogos 2012

Tak boleh fokus sekarang ni


dalam minggu kedua berpuasa ni...mmmmmm....
mmg dugaan sikit la...asik tak dapat fokus je bila bekerja ...
nak buat keje je...berpinar mata ni...sakit kepala macam di tekan-tekan....aku pon dok Pk nape la ni kan...mmmmm....

en asbeen ada cakap ngan aku mungkin sebab aku lapar...mmg sejak dari aku pregnantkan adik syawal ni, aku kalo lambat makan mmg terus pening kepala aku....entah la...

tapi aku dok PK yang aku bersahur ok je...cuma ada la dalam 3hari ni aku bersahur, aku agak tak kenyang bila bersahur...

kalo BB, so far buat masa ni ok maintain je tendang2 tapi tak la sampai teruk sangat kan...still under control B4 pose je....tapi entah la...bila aku mula pening ni..mula la keje banyak tertangguh atas meja...kang mmg ada yang nampak aku tak buat keje kang...tapi nak wat guano...dah tak leh fokus..padahal niat N semanagt nak bekerja tu ado....tp bila pening kepala ni datang melanda...ni gayonyer...mmmmmm......


p/s : pening sampai naik kuyu mata aku menaip ni

7 ulasan:

QasehnyaRania berkata...

sian ibu mengandung..
mudah2an cepat sembuh yer ;)

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

tak sihat ke?dugaan ibu mengandung...besar pahalanya semoga kuat semangat k...Aammiinn

ieyda berkata...

ko kene byk rehat..xleh strees tau x...

IntaNBerliaN berkata...

dugaan di bulan pose.. kalu xlarat sgt bukak je pse tp nanti ganti balik la.. hihi

Anum berkata...

dugaan ibu mengandung

eima berkata...

buka je la puasa tu ,... memudaratkan pulak nanti Islam tu mudah syg oi...jgn seksa diri

Cute Mum berkata...

uyun rasa apa yang sue rasa..
memang pening kepala mungkin sebab baby dah serap semua makanan yang kita makan time sahur.. kita yang jadi kekurangan zat.. tue yang pening..