Yang DiSaYAngi

Khamis, 6 September 2012

BEdah tong gas nak raya - review

 Semalam aku tak berapa nak sihat...tetibe tergerak hati nak tgk drama kat TV9..kata en asbeen macam best...

so aku bukak la citer BEDAH TONG GAS NAK RAYA ni...
kelakar la wei...kena pulok si khairiah ni yang dah mmg selengge...adoi...yang best en asbeen aku boleh kata...

"bedah tong gas ni macam awak la sayang..selengge...kakakkakakka"

sengal laki aku...kakkakakaka..adao dier samokan khairiah ni ngan aku..kkakakak...
tapi serius citer dier mmg best...pecah perut aku, walaupun aku dah mula kontrasi palsu malam tadi....
mana taknyer...mak senah(syanie) mak kepada bedah tong gas(khairiah)...laki bedah pulok si jalil hamid...bell ngasri pulok anak tiri kepada khairiah N jalil hamid N cucu kepada syanie...

tak ke kelakar....pusing2...tua muda...sengal...kakakkakakakka....
adoi...kena pulok si RCW (rozita cik wan) jadi tonng gas CHE TA...saingan hebat bedah...adoi...lagi la...bila si RCW ni speaking kedah adoi...mmg pekat..aku org kedah pon tak sepekat gito...dier speaking kedah sebelah siam tu...

bila dah nak abis citer tu mesti part raya kan...seronoknyer aku tgk citer ni last raya....

pastu aku bersuara bila kuar lagu suasana hari raya
aku : Abg, saya tak suke la lagu suasana haru raya ni kuar tahun ni...
en asbeen : (sambil pandang aku, tersenyum)....sabar la sayang...nak buat camne, awak kena raya kat hospital..
aku : yela...sedey la tak dapat dengar takbir raya tahun ni...yela bukan ape...kiter ni bila nak merasa suasana hari raya ni bila tibe pagi raya, rasanyer lain tau....tapi bila dah lama raya...dah masuk setengah bulan syawal...terasa raya tu dah tak da...open house sana sini ada..kuih raya ada...tp suasana hari raya tu dah tak da rasa...sama je....back to normal je...mmmmmmm......
en asbeen : sabar la sayang...insyallah akan ada tahun depan untuk kiter..sabar ye...

maap la ye anuar Zain N elina...tahun ni mak jemah tak suke ngan lagu kome...tahun depan , insyallah mak jemah suke balik....



p/s : dah mula kontrasi weiii...

4 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

hihii blh plak hubby sue samakan sue dlm cite tu.. hehhe

Falsya berkata...

mmg best kan sue...lineup pelakon pun kelakar2..hehhe..

aanie berkata...

kalo dia ckp mcm cik ta ok gak kan sue?? hehe...

dah nak bersalin ke?

Anum berkata...

hehehe
gelak je sis