Yang DiSaYAngi

Jumaat, 14 September 2012

Asik error je


aku kan kalo mana2 blog yang guna ni..mmg aku akan masuk comment jugak....dolu kalo comment, acsess ok je..terus masuk dh boleh..tapi lepas2 aku adcident ni...aku tak tau nape, kalo aku masuk nak comment 2,3X mesti tak boleh..mesti error..pasai pe tah..padahal aku copy huruf2 yang sama dier taruk kan...tapi nape tak boleh kan...aku pon tak paham....

mmg mata aku masalah ke....dolu mmg aku leh tgk jelas...tapi sekarang tak berapa dah..mmmmmm...

sebab tu la bila korang yang mana guna benda alah ni , tgk aku jarang masuk comment aku tu, sebab ni la...bukan tak mo masuk, dah masuk, tapi tak leh acsess..mmmmmmmmm.....


p/s : korang rasa korang tau x nape..??????????????????

8 ulasan:

@YUNID@TI berkata...

mase mule2 dulu fail nak comment blog yang ade mende ni... tapi lame2 upenye nak kene taib no dan huruf tu jugak....

MamaEma berkata...

makin susah nak buktikan kita ni bukan robot..pelik2 keluarnya nombor dan abjad..

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

betul kalau dulu jue komen je...
tapi sekarang susah betul tak tahu nape...

Rose Khadijah berkata...

saya pun takkan tinggal komen kalo kuar camtu..leceh la..

IntaNBerliaN berkata...

xpasti lak plak nape sue jd camtu... emmm... or mmg sue tersilap taip kot...

*tahniah tau dah bersalin... sronoknya... sy la plak nnati...

fieda berkata...

adoii..kak fieda tak minat betul kalau jumpe mende ni..

aanie berkata...

aanie pun kadang2 x reti nak baca gak.....

mekchu berkata...

sbb efek kat mata ke? isshh tak de la.. mak jemah ehh mak tang tu yg gopoh agaknya..