Yang DiSaYAngi

Selasa, 4 September 2012

haaaaiiipppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! duduk bawah....

Syawal Yafiq menjelma kembali...

lepas seminggu beraya di kampung en asbeen..selamat la sudah kami sekeluarga balik ke putrajaya...syawal masih dalam mood raya...bila dier nampak aku dok kemas2 baju dier, dier nampak baju raya merah dier...sebok dier amik punggah2...kasi kat aku, minta di sarungkan....mmmm...mmg tak la...last2 lepas settle mandi, aku kasi syawal pakai baju raya 2 tahun lepas...mmg sangat kecik, tapi tu sebab aku jahit kasi pendekkan labuh seluar N lengan baju tu, so dah tinggi ini budak, aku tetas la balik jahitan dier...nampak sangat sesuai baju tu ngan dier....

pandai la dier sekarang ni...akal tu panjang je nak buat itu ini kan...adoi.....mmmmm...

korang tengok la...
 korang tengok la...dolu mmg decide beli TV ni senang...sangkut je kat dinding...alasan takmo kasi syawal tengok dekat2 ngan TV...sebab TV lama tu dier suke sangat nak duduk depan TV sampai aku tgk, dah macam dier sekali nak masuk dalam TV tu....

alih2 udah panjang dek akal ni....dah aku tgk tak tercapai dek akalmu dah...
pandai la pulok, G panjat kabinet tu...mmmm..dolu ada aku cakap ngan en asbeen, alihkan kabinet tu, takmo en asbeen..katanyer syawal takkan naik punyer....nah...haaammmmikkkk ko....siap bersimpuh lagi...

yang best siap pakai kasut lagi tu kat dalam umah...adoi....benda ni mmg dah jadi kebiasaan pada dier, lepas mandi...dah hensem2 gitoooo....dier akan panjat stroller dier, amik kasut, pastu suakan kat ibu atau abah dier minta di pakaikan....adoiiiiiiii...guano la ni...

 bukan main lagi...aku dah hijau macam baju dier pon tak mo tuwun lagi....penat tau bila setiap kali naik, aku twunkan, pastu dier naik balik...adoi....

dah la tu pandai pulok...aku dok PK mana la menghilang kete2 dier banyak2 aku simpan...rupanyer di G sorokkan banyak2 kat belakang kabinet tu...jenuh la aku nak amikkan...tangan pon mula pendek sekarang ni bila peyot udah ke depan..adoi....

muka tak bersalah nampak, dah buat salah tak reti nak tuwun kot....



p/s : nampak makin tembam pulok PP anak aku ni...tembam ke soalan???????....kakkakakakka....

4 ulasan:

ShimaSalleh berkata...

hihihi ojg akal jenuh la mok buyung dukung dia naik balik...

eh eh... bukan syawal aje, abg aqil yg dah besar tu pun segala harta benda dia dok campak blkg kabinet tv tuh.. motif? dia igt tu tong sampah ka? huhu.. dia suka tolak menan tu pelan2 kasi jatuh kat blkg kan.. Dah warning. Alhamdulillah dia tak buat lagi..

walau tak buyung, tgn ni tak sampai gak nak capai mainan2 yg kat blkg tu tau huhuhuhu...

Su sihat?

♥cikmOt♥ berkata...

hehehe, budak2...tapi bahaya tul nengok dekat2..rosak mata...samalah ngan anak anak di rumah tu...

tak sabar nak sangkut tb kat rumah cam gini...heheh

eima berkata...

bahye nye....syawal ni tak padan ngan kecik kan tp aktif....

IntaNBerliaN berkata...

hahhah.. mmg panjang akal betoi syawal ni... alisha pun sama, sk tgk dekat2.. adehhh