Yang DiSaYAngi

Jumaat, 7 September 2012

Orang Rehat...aku Sebok Bekerja


Tengahari ni agak lemau sebab perut dah penuh...kenyang...macam2 makan...yela kata jamuan raya...selagi boleh makan, makan kan...

orang lain time ni sebok la panjang langkah ke alamanda la, jalan2 la, balik umah melingkor kat umah la...kat surau opis....

aku pulok...!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUAT KERJA

sebok ngadap PC dengan senarai nama yang banyak N nak mengira nombor lagi...aku mmg tak suke benar ngan nombor ni..kkakakakka..last2 ni la keje aku..mmmmm....

sebok la dok update perjawatan...adoi....mata dah kuyu, tapi hati semangat kena buat jugak....sebab nak tinggal keje kat org kena la elok2...so org yang tanggung keje aku pon mesti la tanggung keje aku elok2...jgn aku balik lintang pukang sudah la...masak otak aku nnt...mmmmm.....

walau camner pon hati nak jugak update blog untuk korang....


p/s : makan macam2, mata pon kuyu...

5 ulasan:

Falsya berkata...

chian mak jemah..samo la kite..sgt2 xsuke nombor..leh migrain kalau hadap lama2..;D

AzuraFazil DIN berkata...

daku pun X SUKE NO.. tp last2 hambekkk ... keje dept finance now okey huhuhuhuhu ...
terus tumpul otak psl design2 uhhuhuu sedey

IntaNBerliaN berkata...

tp bagus gak sbb walau camtu.. tetap update blog.. hihi

Anum berkata...

ala cianya

mama tisya berkata...

tkpe mkn byk222..nanti nk kena pantang tk lama lg...

mlmni mkn lg kn umh blogger..ada kesempatan kita jumpa mlm nanti..hehehe