Yang DiSaYAngi

Jumaat, 14 September 2012

Perutmu dah jatuh

Tadi aku ada UP entry pasai CHECK UP 37Minggu

N kat situ ado jugak aku ada citer pasai perutku sudah tuwun...

tetibe INA@INTANBERLIAN komen aku gini...

ina ni mmg terrer bab2 info2 kesihatan bagai ni...pelik je jemah bila dier tak tau...tapi takpe....ni pada aku la...sharing is caring..tak gitooooo...kikikiki...

ape yang aku tau...ni yang aku tau la...kalo tak betoi tu, tak tau la...

orang selaloo kata yang tengok sajo dari perut kiter yang mengandung ni boleh nampak dah jatuh dari breast kiter ke belom...tak pon akan di kire jika cukup 1 tapak tangan dari atas perut tu..terasa kosong..maknanyer mmg dah jatuh...maksudnyer cukup la kat kawasan kosong kat atas perut tu ngam2   5 jari kan cukup kat kawsan atas perut tu terasa kosong je..mmg tak lama la lgi nak bersalin tu...itu yang aku tau la...kikikiki...


tapi mmg tu la yang aku tau...tapi tak tau kalo ado yang lain kan...

10 ulasan:

@YUNID@TI berkata...

oo terima kasih

MamaEma berkata...

dah betul dah tu

IntaNBerliaN berkata...

hahhaha.. tp bab2 nak tgk perut ni yg sy xtau... bab lain tu tau la sikit2.. hihii

lps baca entry ni, dan2 sy rs perut saya.. msh ada isi lg... belum nk bsalin lg... hihii

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

opppp...
perut jue tak jatuh lagi....
yelah baru 36 minggu...
hahahahaha

ShimaSalleh berkata...

betul la tu, shima pun dengar org bgtau camtu gak kira ikut tapak tgn :)))

Jaa berkata...

aa, betul la tu..masa saya dulu pun, ramai je dok ukur2 perut saya tu, dh jatuh ke belum...hehe..

ieda berkata...

:) ....

Rose Khadijah berkata...

singgah sabtu!..
owhh gituew ehh..dolu ms peknen, ade opismate ni letak cawan kat bahagian antara perot & dada ni..katenye kalo cawan tu elok je terletak..da dekat nak bersalin la tu...
hehehe..ape pun, letak tapak tangan ni sopan sikit kan!..

eima berkata...

tahniah... for ur baby boy

fieda berkata...

betul tu sue..