Yang DiSaYAngi

Isnin, 10 September 2012

Tertido pon boleh mimpi kaa???????

Pagi ni biasa la monday blues kan...mmmmm...

pagi ni jugak aku dapat tau yang member opis aku, bini dierbini dier kawan aku gak) dah selamat bersalin Baby boy kat hospital kajang tadi....

aku cakap ngan member aku..pasni aku la pulok..gelak dier...kakkakakak....

aku baru settlekan 1 kerja...so pada yang tanggung keje aku, tak la pening ngan keje aku ni..sebab banyak aku dah settlekan...tinggal nak kasi notajari nak tampal kat partition tempat aku ni kasi sape yang amik alih tugas aku boleh buat keje macam aku buat....

so tadi aku tido jap...tetibe pening pulok kepala ni...tido jap kat meja ni barang 5min ke 10min ni...boleh pulok termimpi saat2 aku bersalin kan syawal dolu...terbayang cara aku berjalan kuar dari hospital..macam2 lagi..kkakakakka..boleh pulok mimpi...nampak sanagt dah tak sabar nak tunggu waktu tu....teringat akan waktu buat CTG, ngan sakit lagi...mmmmmmm

bila terjaga terus pandang PC, nampak blog terus update ngan kepala ngah pening lagi...jap...nak tido sat...pastu baru buat keje balik...tak lama pon....


p/s : lapar la pulok

6 ulasan:

Anum berkata...

hebat sis terus update

Cute Mum berkata...

wah.. dah tak sabar baby tue nak keluar..baby uyun sedap dok dalam perut lagi kot.. semalam boleh lagi pergi jalan cari barang kat low yat.. balik flat sebb penat jalan..

NUR berkata...

nak mkn apa tu lapor2 tu..?

♥cikmOt♥ berkata...

mimpi dapat petunjuk ek...hehehe

eima berkata...

aku doakan ko mudah dan selamat ye... insyaallah

IntaNBerliaN berkata...

hahhah kelakarlah sue ni.. siap mimpi time bersalin syawal lg.. hihi..