Yang DiSaYAngi

Jumaat, 7 September 2012

Untuk anakku tersayang




Di saat nak bersalin ni...mmg ini yang diperlukan....entah la..mungkin mengandungkan anak kali ni dugaan yang aku terima agak kuat berbanding mengandungkan syawal yafiq...tapi aku jadikan tu semua sebagai nikmat yang aku terime N tak da wanita lain terime...mmmmm..pada aku la....aku redho dengan semua ni...walaupun kengkadang termerungut...kiter sebagai HambaNYA..mana la nak lepas dari kesilapan N kealapaan dalam hidup kan....tapi aku tahu yang anak aku paham akan aku...N aku pon paham akan dier....

BB...ibu tak kisah kamoo nak kuar bile...janji kamoo kuar sebagai Hamba yang sihat, sempurna sifatnyer..dan jadi Hamba yang baik di pandangan ALLAH SWT..amiiinnnnn......

ibu tau yang kamoo dengar akan aper yang ibu katakan....
amiinnnnnnnnn.....

p/s : pagi jumaat ni terasa lemau, tapi redho dengan ape yang terjadi

5 ulasan:

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

moga semuanya selamat...
dugaan setiap anak tue berbeza...kita pun sama

AzuraFazil DIN berkata...

sabo bnyk2 k... jgn pk benda bukn2 ... happy2 kan diri sdiri ..
daku nk epy kan diri , dok pi photoshoot perabis duit WAKAKAKAKAKAK..

kite dh nk masuk 38minggu dh ..

Falsya berkata...

falsya doakan selamat semuanye..amin3..

Anum berkata...

semoga semuanya selamat

IntaNBerliaN berkata...

amalan yg bagus utk kita ibu2 mengandung :-)