Yang DiSaYAngi

Isnin, 29 Oktober 2012

Almost 1day

 
 
Salam Aidiladha buat semua kengkawan..
 
best tu ramai yang balik kampong masing2...berkumpul ngan family kan...
 
aku kat sini hanya bertemankan en asbeen, syawal, izz, tenet N TV sajoo..selama weekend ni...
tak kemana..masih dalam kuarintin lagi....
 
cumanyer tinggal masa 2 hari ni aku akan menjadi mak jemah semula....hooyeeee..hooyeee....
alhamdulillah izz pon makin bam bam, hasil susu ibu...
alhamdulillah jugak susu aku pon makin pekat...sampai tersedak2 la izz ni, riso pulok aku...mmmm...
 
 
so last hari esok....hari rabu kaki aku ni akan jejak tempat yg aku nak pegi sekali..
 
KEDAI GUNTING RAMBUT...
paling dekat kat alamanda ni la...tapi aku suke salon kat Presint 15 tu, best...
so izz akan di jaga sementara oleh maktok dier..dah inform...susu pon dah ready....alhamdulillah banyak stok EBM izz...tak sabar nak gunting rambut ni...asik berikat je.dah x rupa rambut dah..nak potong pendek..dah rimas...en asbeen pon benarkan...mmmm..lepas tu aku jumpe en asbeen kat presint 15 N kami dating la..kakkakakka...lunch sekali senang..penah simpan rambt panjang2 ni..tapi almaklum la sejak ada anak ni..mmg aku kerap gunting rambut...rimas...
 
 
p/s : tinggal aku, izz N paksu izz ngah mengeroh baru balik keje
 
 


8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

unttungla dh nk abih pantang..kihkih

Tanpa Nama berkata...

untungla dh nk abih pantang..kihkih

Tanpa Nama berkata...

untungla sue..meh dtg opis wat keje meh..

Falsya berkata...

kejap je kan rase..

Nad @ MamaZN berkata...

Yeay, dh nk merdeka!

IntaNBerliaN berkata...

sue dh nk hbs pantang yer.. bestnya... sy br semggu... byk hari lg ni.. hihiii

ShimaSalleh berkata...

pejam celik kejap je dah habis pantang. Tapi still jaga apa yg patut ye :))

fieda berkata...

nak abis pantang dah...