Yang DiSaYAngi

Isnin, 8 Oktober 2012

apabila si bapa bersilat sama si anak

 
 
Citer ni berlaku petang minggu lepas en asbeen sama abg syawal blk dari school N keje...si ibu ni menanti la si anak ni balik dgn penuh kasih syg kan...sekali si bapa berkata...
 
 
"Arini saya nak potong rambut syawal.."
 
 
hammmmikkkkk...mmg s ibu ni jadi penonton setia la drama silat-menyilat antara si bapa N si anak ni...si syawal dengar je abah dier nak potong rambut dier..selamat sudah menyorokkan diri kat belakang langsir....pulun la en asbeen ni mencari sodok maktok syawal ni...(mesin botakkan rambut tu la)....akhirnyer jumpe bila maktok syawal kasi...mmmm...mula2 en asbeen sowang je bersilat ngan syawal sambil dengar raungan syawal tu kan, melalak gayo macam kena belasah je ngan abah dier....sekali maktok dier baru abis solat asar kuar dari bilik, tolong en asbeen..korang tgk la...
 
 
 punyer la bersilang kaki en asbeen tu, seb baik la maktok syawal ni menolong kan...
 
ni la hasilnyer...
 
maap..ibu amik gambo kamoo lepas nangis...ni baru lepas bersilat ngan abah dier...kalah dier la, tu yg nangis..kakakkakaka....ni lepas mandi....
 
 
terus muka ada sinyummmm...sudah motak..kakkakakka..terus minta tgk POCOYO...pocoyo pon motak mcm dier gak..kakkakakak
 
tak lama je, esoknyer adam pulok N maktok pon sesama tarak kepala kasi motak..kakakkaka....
 
maktok tu kasi pendek je la....udah rimas rambut pepanjang kat kepala tu...kikikik...terrer weii maktok dorang ni tarak rambut sendiri guna mesin....terbaik la..kakkaka...asal boleh je mak aku ni...
 
ni adam, lepas maktok dier N mak ndak(aku) paksa potong, kalo tak, tak dpt tgk boboiboy..kakakkaka....
 
petang tu mama dier blk keje, bantai gelak beso mama dier..kakakkka...malu2 la tu adam...
elok la adik ko rania pon motak jugak...kakkakaka...
 
tak lama lepas adam, syawal, rania, maktok...tibe giliran izz pulok..kakkakaka..punyer la susah nak tarak tu, tak reti duduk diam, meliuk lentok..mmmmm....
last2 ni la hasilnyer...
 
 
 hari ke-19 saya sudah motak...kikikiki...semua kat umah ni pakat motak....en asbeen.??????????
no..no..no....mak tang pangkah...tak kasi....
 
 
p/s : arini dah 22hari berlalu sbg mak tang...tinggal 22 hari lg...


10 ulasan:

Anum berkata...

ingat apa la td

PinkUmmi berkata...

wah dah bermabut baru..nmpk comel..hehehe

eima berkata...

hahaha terer mak ko ... sikit lagi si syawal mesti request potong kedai cam fahim ... die pandai nanti muudah sikit kita

Falsya berkata...

Xpe syawall..motak ke afro ke totap sweet...hnsem..hahahaha..

IntaNBerliaN berkata...

hahha.. sian syawal.. sampai camtu lg dia kene yer... kikikiii

IntaNBerliaN berkata...

hahha.. sian syawal.. sampai camtu lg dia kene yer... kikikiii

LYAfrina berkata...

hihi... kelakar la syawal..smpai berlipat kaki papa dia tu... dulu pon..camni gak kan..tim poting rambut,.

Nad @ MamaZN berkata...

Wah wah..botak.scr.berjemaah ni hehe

Waney Zainuddin berkata...

botak pun kiut aper.. (^_^)

fieda berkata...

syawal dh ensem la..