Yang DiSaYAngi

Selasa, 16 Oktober 2012

mengidam sebelom beranak


 
 
Salam pagi semua yang bekerja N duduk umah macam aku...kikikikik..
 
pagi ni nak bercerita pasai B4 beranak aritu...
 
Aritu waktu aku adcident aritu, ada aku request kat en asbeen ...
 
aku : abg...cian tak saya gini..muka dah gayoo adik mael lambong??????
en asbeen : eye cian..nape...???ada pape la tu..
aku : abg, leh tak B4 mak jemah ni beranak..kiter G makan ayam penyet wong solo..yela takut tak sempat je kan..instinct sy kuat kata 1 minggu lg ni nak beranak..
en asbeen : eye..boleh...
 
walaupun tau, time tu, poket tu dah memasing nipis je kan, yola dah lepas raya, kena pulok adcident...dah tu gaji B4 raya awal..cover raya...nak tunggu next gaji lambat lg...redho kan jela...
 
alhamdulillah akhirnyer dapat jugak melantak ayam penyet wong solo yang selaloo aku makan time pregnantkan izz...
 
elok je lepas makan tu, 3 hari pastu alhamdulillah, mak jemah dah menjadi mak tang sebab dah selamat melahirkan izz...
 
 
 
p/s : sempat izz merasa kan...izz ke ibu dia..kakakkkka
 


6 ulasan:

Anum berkata...

asalkan selamat kan sis

PinkUmmi berkata...

wah bestnye...tak merasa lg mkn ayam penyet

eima berkata...

sedap sgt ke wei aku belum merasa lagi pun ...

Nad @ MamaZN berkata...

Naseb sempat

Falsya berkata...

nasib baik sempat kan jemah...tp wong solo mmg sedap la kan..suke ikan keli die..ranggup gitu...

IntaNBerliaN berkata...

alhamdulillah.. sempat jugak makan :-)