Yang DiSaYAngi

Khamis, 11 Oktober 2012

Syawal, jangan la buat begitu

 
 
Dah lama tak citer pasai syawal..sejak2 jadi abang ni, banyak la dok citer pasai adik dier ni...kikikikik...
 
 
syawal sekarang suke sangat gigit2 botol air dier...mmg dier ke mana2, keluar umah pon nak bawak botol air dier...sebab syawal mmg jenis suke minum air suam ni...even kalo tak singgah kedai makan pon mmg syawal akan cari air suamnyer ni..kikikiki....
 
 
yang aku geram kat syawal ni..korang tgk la botol air dier...
 
 
biasa je kan...korang tgk yang ni...
 
 
agak2 korang nampak??????????
meh kiter kasi close up sikit...
 
 
haaa.....hammmikkkk....dier G gigit2 nyer straw botol air tu, sampai jadi gitu..adoi....selagi boleh tau syawal ni...beli yang baru, tarak straw...di ambilnye yang lama ni gak...mmmm...nasib la...malu tau mak pak kamoo ni syawal nak ke hulur ke hilir bawak botol air kamoo ni...
 
 
p/s : gigit banyak sangat la tu,...izz dah umo 24 hari...tahniah
 


6 ulasan:

PinkUmmi berkata...

sabar jela...kuat jugak gigi die gigit straw plastik tuh ye

QA's ~ mamapapa berkata...

kihihkih!!!comell je..tp letihla kn asyik nk kena beli baru..klu biar je dia pkai yg ni..nti org lain yg tak tau menahu tu mula la pk yg bukan2 :(

Nad @ MamaZN berkata...

Ooo, perangai cam zakwan!! Berapa byk dh botol air die sbb straw koyak rabak

Nad @ MamaZN berkata...

Perangai sejibik zakwan..berapa byk dh botol air dibeli sbb straw dh koyak rabak..sabo je la

Anum berkata...

hahaha
sabar je la

ShimaSalleh berkata...

Aduhaiiiii!
Puting botol susu dia geget tak?