Yang DiSaYAngi

Isnin, 8 Oktober 2012

Syawal kuat menyakat...yeke?????

 
 
Pagi ni bangun tido...mcm biasa tak lena mana pon...biasa la klo dah ado BB ni kena la paham waktu tido tu mmg tak cukup la kan...
 
pepagi ni en asbeen dah siapkan syawal, nak G taska...
 
 
mcm biasa jugak akak aku akan hantar rania kat umah aku untuk mak aku jaga..tetibe aku terdengar sore yang mmg aku kenai...
 
"eh...abg, tu sore adam kan....tak G taska la tu"
 
 
aku kuar je, aku tanya dier....
 
aku : ko pehal tak G taska....ko jap G ko G ngan pak ndak ngan syawal...
mak aku : dier kata kat mama dier, dier malas nak G(boleh kata gitoo...kakkakk)...
aku : asal ko malas nak G????mak ndak tau ko nak tgk boboiboy kat PC ni kan...
mak aku : yela...pepagi dah tanya ..kakakka..
 
 
sekali syawal kuar je, senyum2 dekat adam...pastu dan2 tu la adam amik beg dier, terus galas G dekat en asbeen N syawal...syawal lak sengaja je menyakat adam, tarik2 beg adam, adam marah dier, syawal gelak2...pastu syawal tonyoh2 hidung adam, adam marah menepis, syawal gelak2...yang best..syawal amik kasut adam sebelah, dier pegang, tak kasi adam pakai...adam ngadu kat maktok, maktok boleh gelak je...
 
 
p/s : pehal tah perangai syawal ni menyakat..dah gayoo aku dah...

5 ulasan:

Anum berkata...

hehehe
macam2 sis kan :)

Falsya berkata...

Hahahahahahaha.,mcm leh bayangkan je dak syawal wat mcm tuh..ngan muke selamba je kan.lhahahahaha..sweet la syawal nie...;)

ShimaSalleh berkata...

kikikik pandai bergurau senda abg syawal nih

IntaNBerliaN berkata...

hehheh.. ibu borek, anak rintik.. ekekkek

Nad @ MamaZN berkata...

Ahaha!! Pandai ek syawal nyakat adam ;)
Tu sue masa kecik cmtu la ye?heehr