Yang DiSaYAngi

Isnin, 22 Oktober 2012

Tahniah Mekchu...sesama la kiter yee

 
 
Salam Pagi semua..
 
pagi ni bukak FB nampak 1 status, kawan mak tang a.k.a BLOGER la jua...dah beranak..yahoo..ada geng jugak jadi mak tang ni..kkikikikik...
 
 
tahniah pada MEKCHU sebab selamat melahirkan BB gegurl gitoo...sepasang la dier...best tu...ada geng sudah abang mi cah tu..kikiki...
 
tadi MEKCHU ada cakap jgn tgk kat FB PAPA JIT, katanyer muka merah2..kakakka...sape suruh kasi tau, dh tgk dah...egat nak tepek kat sini, tapi tak pe....kasi MEKCHU la yang tepek kan...
 
tapi serius tau tgk gamba MEKCHU kat FB papa jit, sayunyer hati...MEKCHU nangis tu....hati mak tang jadi sayu pulok.....naluri seorang ibu kan...mmmmmmmm...tak terkata...
 
apa pon tahniah...pantang umah nenek labu kan...minggu depan mak tang putrajaya abis pantang, mak tang putrajaya terjah umah mak tang labu...kikikikikik....
 
 
 
p/s : korang jgn kata x kenai MEKCHU ni....femes amous tuuu....

7 ulasan:

mamavogue berkata...

dah bersalin mekchu?
Alhamdulillah...
Tak sabo tggu dia uplod gambo baby, mesti gebu2..hihi

mamavogue berkata...

dah bersalin mekchu?
Alhamdulillah...
Tak sabo tggu dia uplod gambo baby, mesti gebu2..hihi

Anum berkata...

nanti nak terjah siape MEKCHU

eB berkata...

tahniah pd mekchu....
nk abes pntg dh... adeh, x sempat lagi nk gi jenguk nih. hu3

eima berkata...

tahniah mekcu even aku tak penah terjah ...

Nad @ MamaZN berkata...

Sue, kalu nk g labu, nak ikut. ;)

mekchu berkata...

ok fine.. anak dah setahun baru jumpa entry ni.. hahaha jemah jemah...