Yang DiSaYAngi

Isnin, 29 Oktober 2012

Tido malammu lena sayang

 
 
Alhamdulillah hari ni izz sedap dlm dakapan aku genap 1bulan 12hari
 
 
alhamdulillah jugak dalam masa ni tido malam dier dah mula teratur...B4 pukul 10pm masuk bilik...mmg susah dier nak tido..menyusu x penah lepas..egat tido..sekali celik je bijik mata tu...ok la tu...
 
 
mmg malam2 sekarang ni aku N izz masuk bilik dolu, tido bagai...tak bagi abg syawal masuk, sebab nnt dier kaco...tak heran ngan adik dier...tapi kat mana ada adik dier..kat situ la dier nak buat tawaf N lompat2 dekat ngan adik dier..kire pantang la ada org kat atas katil tu...tukar tempat tido bawah..di datangnyer ke bawah...so mmg sowang2 la kena masuk dolu..
 
pastu dah settle...panggil abg syawal, sambil di tangan ada susu, pastu tidokan dier...dier skrg ni cukup susah la nak tido ngan abah dier..takmo..saja je nak bergesel ngan ibu dier ni...mmmmm..
kalo en asbeen tidokan dier...mmg tak tido la sampai ke sudah..asik la nak cium2 kaki ibu dier..pastu saja nak menyelit...kat mana ada ibu dier..kat situ la dier menyelit...kalo tido ngan en asbeen..mmg hijau en asbeen tu abg syawal buat...
 
 
malam2 sekarang pon bgn izz nak menyusu je..pastu tido balik sampai ke pagi..alhamdulillah...abg syawal N abah siap2 nak G keje N taska..time tu dier bgn...
 
kamoo senyum ke apa sayang
 
 
aku ada tanya en asbeen...
"muka izz ni abg rasa mcm sapa??saya tgk pon tak tau mcm sapa..sy x da la sgt..awak pon x...syawal..mmmmm...ntahla..."
 
kata en asbeen..dier pon tak tau..(jawab sambil mata sebok dok layan karton...)
 
 
anak ibu yang selaloo bikin hatiibu N baha hangat hati je..mmg menguji kesabaran sejak ado adik ni...hanya sabar je la mampu...tapi klo tangan ni laju bertindak dari otak ni..mmg lepas tu perkataan maaf je la yang mampu ibu N abah ucap kat syawal yafiq ni..
 
paham lak tu, terus pelok..mmmm sayu je...
 
 
 
p/s : kejap je masa tu berputar


14 ulasan:

♥cikmOt♥ berkata...

tu maknanya...tinggal berapa hari lagi mak jemah jadi maktang kan...hehehe

aanie berkata...

izz mcm muka syawal la....

izz budak baik...lama2 nanti syawal paham la tu kan....

PinkUmmi berkata...

tak lama lagi dah tak pegang title mak tang...

Nad @ MamaZN berkata...

Rase2 izz ada rupe syawal la.

IntaNBerliaN berkata...

risau gak syawal duk lompat2 dkt dgn adik dia kan.. takut terkena adik...

cam alisha ni pulak, terleih syg dekat adik dia.. keje nk kiss adik je.. adehhh

eima berkata...

pasni izz dpt keluar rumah la... kemain besar langkah la kan

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

muka izz mcm muka syawal...
biasalah budak2....kadang2 cepat je tangan kita nak cepok bila menguji kesabaran nie...

ShimaSalleh berkata...

uikkk! syawal suka main kat kaki ibu ehh... Samolah abg aqil pun suka main kat kaki, nak cari syorga katanya hikhik..
Kepala mike berdua tu samo!

Papa Mifz berkata...

eh nama lebih kurang Mifz la...:)

Liza berkata...

Dia nak manja2 dgn mak dia.. MAybe jeles bila mak asik dgn baby..

Cho Zila berkata...

betoiler tu kadang anak2 ni menguji kesabaran.. tapi tuler ibunyer ni kadang2 tak sabar... harap kita akan jadi ibu terbaik untuk mereka kan...

Kesuma Angsana berkata...

anak2 permata hati kita kan

fieda berkata...

muka syawal ni..

MrS. F!zA berkata...

kita tgk muka izz sama je ngan syawal..hehe