Yang DiSaYAngi

Selasa, 27 November 2012

lama VS baru

 
 
Salam siaran..hari bersiaran semula selepas dua minggu biarkan bersawang blog mak jemah ni...mak jemah ni terjah blog org suke tau...terjah blog sendirik....mmg M beso la...kikikikiki...
 
 
 
Citer semalam...
 
mak jemah ikut en asbeen ke maybankpresint 2 sebab nak pastikan itu abg tecik tukar kad maybank dier yg dah tak leh nak baca...chipnyer katanyer...mmmm...mmg la udah tak da rupe cip sudah...mmmm....asik tanggung2 je itu abg tecik..geram mak tau....dah la tu..asal nak kuar kan duit je...transfer dolu kat akaun aku yg dah sediakala kosong..(penuh time gaji je....kakakkakakka)..pastu guna kad ATM aku tok kuarkan duit...so en asbeen ni kat tangan dier mmg ada kad aku N kad dier yg rosak tu...lama dah mak jemah ni bising kat dier....semalam baru nak tukar...mmmm...
 
 
 
dolu di tangan kad sebegini rupa...bila tukar semalam....
 
 
 
fuyyyoooooooooo.....itu yg kuar kat mulut aku ..muncung tak hengat depan pegawai bank tu..kakakkak..senyum je peg bank tu....siap aku cakap ngan en asbeen...
 
aku : abg...sy pon nak gak la kad camni...cantik tu...
en asbeen : sebok la awak ni..jgn..ni sy punyer...nnt tertukar....
aku : yola...akaun abg ado duit....akaun mak jemah....kosong...kakkakakkaka....
 
tapi kad maybank yang baru ni mmg cantik tau...
 
 
p/s : poket kosong...mana bole tukar..kakakkkak


3 ulasan:

Cute Mum berkata...

wow.. cantiknya..
uyun pon nak tukar, tapi smapai skrg tak tukar..
esok jerlah nak pergi..
best kalo dapat yang gmbr MU tue..
mesti aima jeles..
hii.

Falsya berkata...

expression kite sama la mak jemah masa memula nak tukar kad bank..tp kene behave skit sbb time tuh sorang2..hahaahhaa

IntaNBerliaN berkata...

wah cantiknya...!!