Yang DiSaYAngi

Jumaat, 9 November 2012

tambahan untuk aku...

 
 
Salam jumaat...
 
alhamdulillah sudah 54hari izz dani aqlan sudah membesar sihat dengan susu ibu ni..alhamdulillah..
 
so far susu masih lagi banyak...izz pon mmg sangat kuat menyusu..alhamdulillah jugak izz makin semangat, kuat tido, kuat menyusu...cumanyer kalo letak kat bawah..asik bising nak minta di angkat..kikikikik...
 
arini aku nak citer pasai susu aku...
so far alhamdulillah susu mmg banyak..berkat doa, usaha aku jugak mmg bertekad nak bagi susu yg cukup untuk izz sampai 2 tahun atau lebey..kengkadang aku riso jugak klo susu aku kurang...tapi aku tau...dalam mind ni x leh set...
"SUSU SUDAH KURANG" ...kan...
 
alhamdulillah mmg aku bersemangat susu kan izz..kengkadang tu riso jugakkan kalo izz x puas minum....so mmg aku ada buat penambahan susu la...
 
antaranyer...aku minum milo..mmg ini yg aku kekalkan sejak aku susukan izz...
selain tu aku minum ni..
susu coklat dari lnatots ni...
 
dah abis..aku tukar la beli ni pulok..selepas mendapat greenlight dari en asbeen...
 
1st time dapat kat tangan..semanagt wei..minum gitoo je..mak aii tawar je...kikiki...
 
last aku campor la dier ngan air ni setiap kali aku nak minum...
 
di shake2 kan jadi la gitoo...
 
so far alhamdulillah minum...susu pon bertambah...
stok susu x amik pon..nnt aku taruk ye..so far alhamdulillah walaupun x penuh abis ruang frezer tu..ada je...
 
en asbeen pon makin bijak sekarang kendalikan susu ni..bila mana aku BZ ngan syawal ke, kerja2 umah ke...mak tok demo pon dah terrer...cuma kalo cari puting botol susu mesti x jumpe..kakakkaka...
 
 
alhamdulillah dengan rezeki yg di beri..
 
p/s : makin semangat izz sekarang...senget lengan aku...en asbeen tulang kat bahu, terasa makin keras mcm besi daa..kkikikkikik


9 ulasan:

♥cikmOt♥ berkata...

alhamdulillah...bf selagi daya ye...go go go...

PinkUmmi berkata...

go go go...hidup BF....

p/s mug sue mcm mug sy la...hahaha

ShimaSalleh berkata...

Alhamdulillah.. mmg betul tu xleh set susu dah kurang dlm minda... buang terus jejauh syuuuuh syuhhhh hehehehe...

Nad @ MamaZN berkata...

Chaiyok! Sue!!

IntaNBerliaN berkata...

sue.. nanti wat review esp ni tau... saya nak tau gak sbb terpikir nak beli pas hbs pantang..

LYAfrina berkata...

gudd luck sue..pasti niat y baik ini akn dpermudahkan..amin

eima berkata...

tahniah cek...

Waney Zainuddin berkata...

Alhamdulillah.. Rezeki baby :)
Taknak singgah Blog Waney ke? :D

Papa Mifz berkata...

Dulu wife PM bf Mifz sekejap jer sebab susu tak byk,huhu