Yang DiSaYAngi

Jumaat, 14 Disember 2012

BoboiBoy Kuasa 3..(mood malas nak tgk bola)

 

Boboiboy Kuasa 3...kakakkaka....
 
ni namanya malas nak tengok bola..buat keje yang tak da keje..kakakkakka...
ni snap by en asbeen..melayan la selengge bini dier ni...
 
ni kes adam la anak sedara aku, mai tuwun umah aku ngan mak dier...pakai semua benda alah ni...pastu dier pulok yang sarungkan kat aku...kkakakkaka...
 
aku pon ngan idea sengal...terus minta en asbeen snap...en asbeen hanya kata...
"kesian bini saya..sengal.."kakakakkakaka...
 
 
ni penangan malas sangat nak tgk bola...mmmmm...gajah putih buat tahi...mmmm...
 
 
p/s : selengge tak...
 



14 ulasan:

Mimie berkata...

boboiboy bertukar

Mimie berkata...

boboiboy kuasa 4 takde ke???hahaha

ieyda berkata...

ko nie memang selenge lah...hihihiii, enjoy je kan...

Anum berkata...

gelak guling2

♥cikmOt♥ berkata...

ingatkan boboiboy kuasa 4 dah tadi...hehehe

ShimaSalleh berkata...

ekekeke... cun gegegirl nih hehehe..
Lawo plak jam tgn tuh

Nad @ MamaZN berkata...

Tukar nama...gegurl gurl! Hehehe

Cute Mum berkata...

hehehe.. sbr jerlah akob dpt bini camnie yer...
patutlah akob awet muda.. happy selalu... hihi..

QA's ~ mamapapa berkata...

salam kenal..tetiba transform jd boboyboy ye??ahaha!!nk follow awk tp xjmpa buttonya
:(

IntaNBerliaN berkata...

hihiii kelakarlah sue ni...

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

hahahah memang tak boleh blah...
nasib baik cik akob sudi layan kerenah bininya...

LYAfrina berkata...

ni bukan boboiboy.. ni gegeirl

Hanie(SHMA) berkata...

hahahha. ingat nak tunjuk jual gelang..

fieda berkata...

hihi...bertukar...