Yang DiSaYAngi

Rabu, 26 Disember 2012

Izz Ballerina anggelina...kikikiki

 
Budak tecik sekarang ni makin bam2 je rasa bile pegang dier..pejal tau..lagi2 tang peha...
 
1 hari di pagi hari...si ibu ngah siap2 nak G keje,.,.memasing sebok nak bersiap..bangun pulok si tecik ni..mmmm...egat nak BF kan dier...
 
sekali tgk2..
 
alamak...saya sudah tido balik...tapi saya nak susu ibu la...
 
ni ikut abang syawal...abang syawal punyer fav pose..mmg suke sangat tido gini tau...
meliuk lentuk....
 
 
lenanyer tgk si tecik ni tido...muka tanpa dosa..mmg best tgk...
 
kata abah deme ni..
"ni pose awak tie ngandungkan syawal N izz..mmmmmm"
 
untung la..ada pose gini...ok laa tu..at least ada patern kan...dari en asbeen tu tido...staraight je kaki ngan selimut...mmmm
 
geram la tang paha, tangan N pipi yang mula nak londeh tu..mmmm...
alhamdulillah berkat susu...
 
 
p/s : bam2 ni lagi bam2 dari si abang dolu


11 ulasan:

Anum berkata...

tomei2

ieyda berkata...

comeynya tgk izz nie. Hari tu jumpa kejap je kat klinik xsempat nak terkam izz.

jaa jaa berkata...

hehe..comelnya si bam2 ni tidur...

ieda berkata...

alah2 tomei2 .. akk tgk pun geram .. kadang tuu bb nie dia ngegek nak susu , lepas tuu tido balik ;)

aanie berkata...

ok la tu bam bam.....sedap pegang...

Zie berkata...

alahai comey tersenget dia tidur..

Nad @ MamaZN berkata...

Berkat susu ibu =)

ShimaSalleh berkata...

gewammm nya! rasa nak geget je buleh? hihihi sesuka hati nak geget ank org

Bantal oren tu coak bunganya dah mcm tulisan cina ( eh eh itu pulak yg diperasan kan cik mata nih )

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

comelnya dan memang bambam...

jaa jaa berkata...

suka tgk gaya izz ni tau.. kl antar kt pa&ma, mesti leh menang...hehe

IntaNBerliaN berkata...

hihiii comel je.. duk terbayang2 lagi izz senyum2 sambil sembang2.. hehhe