Yang DiSaYAngi

Selasa, 4 Disember 2012

mak jemah dah masuk opis



Sekarang ni aku kat opis...percaya atau tidak...sila la percaya...mmg aku kat opis pon...

opis aku sebok ngan 5S...dah tu sebok pulok nak mengemas meja, nk dapat pc baru..nk back up data bagai...kena la aku dtg....bawak si izz ni..seb baik x susah nk jg dier...mmmm....

sabtu ni opis aku nk sembur racun bagai...tu yg kena clearkan meja tu....


so skrg sesambil aku update 
sambil aku BF kan izz kat tempat aku ni..seb baik aku ni jenis dah biasa NIP kan...so tak la rasa malu sangat...


so sekarang nak kemas meja kasi clean...pastu baru leh update lagi...

otak ngah PK nak buat SKT bagai ni...mmmmm.....

mentang2 la umah aku sekangkang kera dari opis..kengkawan opis suruh aku dtg sabtu ni kemas meja klo tak siap..sengal..


p/s : nnt aku update lg yee....

8 ulasan:

Anum berkata...

ok2 kemas2

Nad @ MamaZN berkata...

Sempat aje mak jemah ni.. =)

♥cikmOt♥ berkata...

eh bila officially masuk keje ni???

Nad @ MamaZN berkata...

Sempat aje mak jemah ni.. =)

aanie berkata...

ingatkan dah keje...rajin tul..hehe...

ShimaSalleh berkata...

huhuhu... dtg semata nak kemas aje ekk.. Takpe la buleh hilang2 kan kebusanan hihihi... Izz good boy!

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

jue pun pergi opis buat SKT...
5s memang tak habis

eima berkata...

klu aku aku paksa je diorg yg jalankan tugas aku buatkan semua nye ..hahaha