Yang DiSaYAngi

Selasa, 4 Disember 2012

malware sudah larikkkk


berbalik pada entry MALWARE OH MALWARE tu...
punya la buntu aku dok Pk...tetibe CIK JUE kai timelane kat wall FB aku bgtau x leh masuk....adoiii...lagi sorang hamba allah kata gitoo...aku pon sendiri dah buntu...x tau nak buat pe...
 
 
last CIK JUE minta aku buat ni
 
 
kena pulok di sokong kuat oleh NAD
 
so terus la aku buat...minta tlg CIK JUE bukak, boleh ke tak..
 
akhirnyer berjaya...tepuk tgn ramai...suke3 sgt tau...
 
 
berjaya sudah...runsing aku bila ramai la kengkawan yg x leh tgk kan blog aku...(femes amous la sgt kan...kakakka)
 
p/s : so boleh la berblogging dgn tenang...
 
 


11 ulasan:

Anum berkata...

tenang kan

♥cikmOt♥ berkata...

ni dinamakan blogger tegar...blog ada msalah sangat risau ye...hehehe

ShimaSalleh berkata...

hihihi... kena simpan tips ni esok2 mana tau kena balik adehhhh...
Welkam back!

Waney Zainuddin berkata...

dah ok dah :)
Premium Beautiful

LYAfrina berkata...

yeayyyyyy... BERJAYA.....

Nad @ MamaZN berkata...

ramai yg sayang ni.. =)

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

tolong menolong amalan mulia..
huhuhuhu..
sekarang dah boleh berceloteh dalam blog...

IntaNBerliaN berkata...

yeayyyy dh ok :-)

eima berkata...

ok la tu dah boleh buka... actually boleh je buka ..tp ramai yg tak nak amik risiko utk click proceed ...

mekchu berkata...

jahat kan malware ni..

ingat tak link blog kuning oren?

Mimie berkata...

pernah gak jd mcm nih...memg kne remove blog yg de malware tuh....