Yang DiSaYAngi

Jumaat, 28 Disember 2012

Padan Orang kata sedap

 
 
Padan la orang kata CKT sg.dua tu sedap..
aku banyak kali balik penang pon tak sampai2 sini gak...last2 sampai jugak akhirnyer...
 
aku cakap ngan BIL aku..dier senyum je bila aku jaka G JJCM...kakkakakka...
 
 
nak jugak masuk frame abg ipar aku ni..kakkakaka...
takpe..dier belanjer...TQ abg ann..nnt belanjer lagi yee..
 
nak jugak dua beranak ni posing2...gamba aku N izz takmo pulok dorang ni nak snap..mmmm..al-maklum la...sesak kat situ...ramai sangat org....
 
punyer tunggu...sampai la jugak...tapi nasi goreng udang kakak aku je...
mmmm...bila rasa...alamak...sedap la weiii....
"maap kakak...nasi ko dah setengah makan.."
 
haa ni la kembar kakak aku..ADAMNIGINA..tak sama kan muka dorang ni..
 
ni dia...sudah sampai....
 
makan sebelah tangan..sebelah lagi sebok dok pegang si adik bam bam tu...
 
ok fine abis..nampak sangat sedap..tapi tu la sikit..kalo tau, aku rembat dua, tiga pinggan..mmmm...
 
rembat jugak...anak sedara aku punyer..dier tak abis..kakakkakak...
 
 
p/s : mmg sedap la seperti apo yang org kata...
 
 
 


12 ulasan:

mama tisya berkata...

mmg sodap ckt sg dua..naper tk order yg special ada telur...mmg tk cukup 1 pinggan..hehehe

ieyda berkata...

terliur aku tgk CKT ko nie....

Anum berkata...

salam petang jumaat
singgah ptg :)

Nana berkata...

hehe mmg sedap
klw blk penang mest g makan sini

Nad @ MamaZN berkata...

Wuiyooooo...
Dh p mkan ckt sg 2 !!!
Sedap, sedap!
Nyumnyum!

Papa Mifz berkata...

kalau dah sebegitu punya licin pastilah sedap hingga menjilat jari tuh kan...:)

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

mak jemah buat kita terliur...

TechKini.com berkata...

terliur.. berjurai2 dah...

Tech Kini

jaakechik berkata...

wahhh licin tuuu...memang sure sedap la tuuu...hihi.

LYAfrina berkata...

fuhh.. licin.. mknanyer..confirm la sedap kan... udang pon beso2..

IntaNBerliaN berkata...

mmg sedap pun... sy pnh g mkn sekali dkt situ.. :-)

♥cikmOt♥ berkata...

akak suka makan yang kat kampung pelet ja...

ritu tak sempat jumpa kan...

H12-Media Ads

jGn x KLiK yE..sAYA pUn kLiK aWAk gAK