Yang DiSaYAngi

Jumaat, 28 Disember 2012

perubahan dalam diri saya (ABAH BUAT)

 
pagi ni aku nak citer2 pasai abang tecik ni...
SYAWAL...
 
 
 
ini gamba sebelom dier...waktu kat penang...
 
meh tgk gamba dier bila balik putrajaya...
 
masuk2 rumah je nampak syawal gini terus jerit..
"oohhh...so sweet...cumillnyer anak ibu ni"
 
terus dier datang gelak2 pelok2, cium2..muka malu2 sambil tangan di kepala usap2 kepala sendirik..kakkakakkak...terus terkeluar kat mulut maktok demo ni..
 
"eeiiii abg syawal dah botak macam adik izz"...
 
kan...sama lak muka dorang ni...ini la XTVT weekend abah N si anak ni..apabila si ibu N si adik kuar jalan2 tanpa si abg N abah..
 
 
p/s : nampak bersih muka syawal dah motak ni


6 ulasan:

Falsya berkata...

beza sungguh rupenye..

Nad @ MamaZN berkata...

Abh yg mengarang entry ni ke?
Bleh tahan...
Pasni mesti abh buat blog sedrik plak kekekekek..

Qashmere berkata...

Salam kenal..

Semoga bergembira selalu disamping anak-anak yer
Style Me Gorgeous By Qashmere For All & Plus Size Fashion

Blog Qashmere
Take Care Sis

ieyda berkata...

dah berisi izz ye..

pandai jgk laki ko mengarang,....hihhiii

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

beza rupanya ...tapi kita suka makin hensen..

IntaNBerliaN berkata...

syawal dh leh geng dengan upin ipin jugak la pasni.. hihii