Yang DiSaYAngi

Rabu, 5 Disember 2012

Syawal Yafiq 2T 8B

 
 
Salam Pagi semua...
pagi ni nak citer tentang si abang yang semakin membesar dengan sihat...alhamdulillah...
 
SYAWAL YAFIQ...
 
 
lama benar tak citer pasai syawal ni...mmmmmm....
 
so far syawal makin lincah..makin susah sikit nak dgr kata..(dengar...tp lambat bertindak)...
 
susah sikit nak pose2 depan kamera..sebab asal kiter nak amik gamba dier je...dier sebok la berlarikkk datang sebelah nak tgk apo yg ado kat skrin kamera tu...padahal diri dier..mmg la tak da...mmmm...
ni pon baru je dapat amik gamba dier...tu pon ngah mood baik kan...
 
 
Ya allah indahnya cipataanmu...
dah lama tak tengok mata bundar syawal yafiq ni...sweeet je anak mak jemah ni...
 
dolu waktu syawal yafiq dalam peyot...aku ada ajukan 1 soalan kat en asbeen...
aku penah tanya kat en asbeen...
"abang....agak2 klo anak kiter kuar nanti muka anak kiter nnt cumill tak mcm2 anak2 org lain..."
 
jawapannyer...di ketuknyer kepala mak jemah...kikikikiki + tarik telinga sebab fikir macam tu...
yalo...tgk anak org lain semua cumill2 je, putih...suke sgt tgk...tapi bila syawal yafiq kuar dolu...muka BB semua sama...tp kwn aku penah cakap...
"selaloo klo BB time tecik muka dier x cumill sgt..nnt dh besar dier mesti cumilll"
 
entah...tp alhamdulillah syawal yafiq sgt cumill di mata kami sekeluarga...
 
 
 
 
 
p/s : seronok bila tengok anak tersenyum kan....indahnyer


15 ulasan:

Anum berkata...

hilang semua masalah kan

amaniammar berkata...

sis..
anak sendiri mmg chumel dimata ibu bapanya..
alhamdulillah dikurniakan zuriat seawal mungkin dan sihat ..
mudahan syawal yafiq menjadi abang yang sentiasa di sisi izz dani aqlan..
smg SY (memandai je) menjadi ank yg soleh dan penyejuk hati ibu dan ayah..

mimie.. berkata...

syawal memang comel laaa..sape cakap tak comel??hihi :)

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

aduh soalan tak boleh blah...
tapi yang nyata anak mak jemah memang comel..
aksi dia selalu buat kita tersenyum...

Ayu azmir berkata...

ehhh... comel la mak jemah..... merendah diri sangat...

IntaNBerliaN berkata...

lorrrr semua ank2 ni comel sesangat... muka dorg suci je... sntiasa buat kita terhibur :-)

mekchu berkata...

hahahaha.. patut ketuk kuat lagi.. baby semua pun cumel laa.. tak pernah jumpa lagi baby yg x cumel.. mak jemah ni macam2 lah..

ehh, hepi beday abg syawal..

mekchu berkata...

alahai mekchu sengal.. lagi 4 bln baru nak beday abg syawal laa.. hahahaha..

Falsya berkata...

haipppp...comel ape dak syawal..sweet je falsya nengok..

ieyda berkata...

sama mcm irfan,baru je nak tngkap gambar, terus nak tgk pict di skrin tu..alahai anak2 nie...

Nad @ MamaZN berkata...

Mesti syawal comel!
Besar sok nnt, ramai awek ni...
Jenuh mak pak nye nak tapis awek2 die, hihihi

LYAfrina berkata...

apa2 pon anak2 kita & kanak2 mmg sentiasa comel.. dan dlm kecomelan mrk..ada ketenangan buat kita...

ishh..camner la kt nk mrh2 mrk kan.. hati mudah je jatuh hati pd air muka anak2... ermmm..camner la ade org smpai blh dera2 anak kan???

MrS. F!zA berkata...

awat p tnya soklan cm gitu..hehe darwisy pon sama jgk kulit cm syawal..tp comel jgk dimata kami..dimata mak anak2 msti comel punyaaa

aNiM berkata...

Apa punya soalan la maklang ni.
Memang harus lah kena ketuk kan kalau tanya macam tu :P

Hitam ke coklat ke putih ke.. semua baby comel. semua ada keistimewaan memasing. comel ke tak tu bukan ukuran kan..makngah doa syawal yafiq jai anak soleh taat Allah & ibu abah kelak..amiinn..

Mimie berkata...

comel la....