Yang DiSaYAngi

Isnin, 31 Disember 2012

TQ sesangat

 
 
Salam petang...di sebabkan KES DIAM TADI
dah reda sikit hati ni di pujuk diri sendiri...mmmm..minta en asbeen pujuk...itu abang tecik tak pandai memujuk...dier biarkan je...dah bertego tu kire ok la tu..mmmmm....
 
*********************************************************************************
 
so petang ni nak mood gumbira...bila ari sabtu petang aritu aku dapat sesuatu dari seseorang.....
 
 
siap sekali ngan nama akak ak meh...senang sekali harung...sekali bukak..alahai sweetnyer...menjerit suke meh..terkujat izz..kikiki...tgk ibu dier melompat..kakkakaka....
 
 
harus la suke kan...bukan dua2 ni aku punyer...1 je kot..jgn tamak hokey...1 lg akak aku punyer...
 
TQ sesangat NAD atas pemberian ni..suke sangat..
 
almaklum la baru nak berjinak2 ngan dunia FM ni...betoi la terasa nikmatnyer bila mengumpul FM ni..kena2 bila dapat free lagi seronok kiter letak kan fridge ni..mmm..terasa bangga jee...
 
 
haa nampak baru sikit kot...si NAD ni lagi banyak..penuh sampai tak nampak rupa peti ais sudah...kikikiki....
 
 
ok sebelah upin ipin aku letak...kikikiki...suke sangat tgk pemberian org di abadikan kat situ..
 
TQ sekali NAD ...luv u..luv u..luv u...
 
 
 
 
p/s : bila nak penuh..ada yg nak kasi free lagi ke..???????????pppuuuuiiii free la sangat suraya oiiitt

10 ulasan:

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

kita pun dapat jugak...

nak PFM free
hantar gambar kat jue ye..
kat email nie..
loveannajueanna@gmail.com
nanti jue buat satu untuk sue tanda persahabatan kita..

♥cikmOt♥ berkata...

akak pun baru dapat...lum nengok lagi koleksi akak punya fm kan...makin penuh yey..suka suka...

Ya ALya berkata...

Ya pun minat fm..

Nad @ MamaZN berkata...

Yeay dh smpi!
Seronok bile nengok kawan2 suke =)

ShimaSalleh berkata...

cantik2 semua FM tu

LYAfrina berkata...

heheh..comel..

lya pon ada dapat//

selamat tahun baru sue:-)

ieyda berkata...

sikit2 lama2 jadi bukit...

nnati rupa peti pun ko dah xnampk tau...hihihii

jaa jaa berkata...

wah, peti penuh dg nfm..sukanya..

Mimie berkata...

bertambah lg koleksi fm

IntaNBerliaN berkata...

xpnh plak nampak yg upin ipin tu... kalu alisha tgk mesti dia suke.. hihii

H12-Media Ads

jGn x KLiK yE..sAYA pUn kLiK aWAk gAK