Yang DiSaYAngi

Isnin, 29 Oktober 2012

Tido malammu lena sayang

 
 
Alhamdulillah hari ni izz sedap dlm dakapan aku genap 1bulan 12hari
 
 
alhamdulillah jugak dalam masa ni tido malam dier dah mula teratur...B4 pukul 10pm masuk bilik...mmg susah dier nak tido..menyusu x penah lepas..egat tido..sekali celik je bijik mata tu...ok la tu...
 
 
mmg malam2 sekarang ni aku N izz masuk bilik dolu, tido bagai...tak bagi abg syawal masuk, sebab nnt dier kaco...tak heran ngan adik dier...tapi kat mana ada adik dier..kat situ la dier nak buat tawaf N lompat2 dekat ngan adik dier..kire pantang la ada org kat atas katil tu...tukar tempat tido bawah..di datangnyer ke bawah...so mmg sowang2 la kena masuk dolu..
 
pastu dah settle...panggil abg syawal, sambil di tangan ada susu, pastu tidokan dier...dier skrg ni cukup susah la nak tido ngan abah dier..takmo..saja je nak bergesel ngan ibu dier ni...mmmmm..
kalo en asbeen tidokan dier...mmg tak tido la sampai ke sudah..asik la nak cium2 kaki ibu dier..pastu saja nak menyelit...kat mana ada ibu dier..kat situ la dier menyelit...kalo tido ngan en asbeen..mmg hijau en asbeen tu abg syawal buat...
 
 
malam2 sekarang pon bgn izz nak menyusu je..pastu tido balik sampai ke pagi..alhamdulillah...abg syawal N abah siap2 nak G keje N taska..time tu dier bgn...
 
kamoo senyum ke apa sayang
 
 
aku ada tanya en asbeen...
"muka izz ni abg rasa mcm sapa??saya tgk pon tak tau mcm sapa..sy x da la sgt..awak pon x...syawal..mmmmm...ntahla..."
 
kata en asbeen..dier pon tak tau..(jawab sambil mata sebok dok layan karton...)
 
 
anak ibu yang selaloo bikin hatiibu N baha hangat hati je..mmg menguji kesabaran sejak ado adik ni...hanya sabar je la mampu...tapi klo tangan ni laju bertindak dari otak ni..mmg lepas tu perkataan maaf je la yang mampu ibu N abah ucap kat syawal yafiq ni..
 
paham lak tu, terus pelok..mmmm sayu je...
 
 
 
p/s : kejap je masa tu berputar


Almost 1day

 
 
Salam Aidiladha buat semua kengkawan..
 
best tu ramai yang balik kampong masing2...berkumpul ngan family kan...
 
aku kat sini hanya bertemankan en asbeen, syawal, izz, tenet N TV sajoo..selama weekend ni...
tak kemana..masih dalam kuarintin lagi....
 
cumanyer tinggal masa 2 hari ni aku akan menjadi mak jemah semula....hooyeeee..hooyeee....
alhamdulillah izz pon makin bam bam, hasil susu ibu...
alhamdulillah jugak susu aku pon makin pekat...sampai tersedak2 la izz ni, riso pulok aku...mmmm...
 
 
so last hari esok....hari rabu kaki aku ni akan jejak tempat yg aku nak pegi sekali..
 
KEDAI GUNTING RAMBUT...
paling dekat kat alamanda ni la...tapi aku suke salon kat Presint 15 tu, best...
so izz akan di jaga sementara oleh maktok dier..dah inform...susu pon dah ready....alhamdulillah banyak stok EBM izz...tak sabar nak gunting rambut ni...asik berikat je.dah x rupa rambut dah..nak potong pendek..dah rimas...en asbeen pon benarkan...mmmm..lepas tu aku jumpe en asbeen kat presint 15 N kami dating la..kakkakakka...lunch sekali senang..penah simpan rambt panjang2 ni..tapi almaklum la sejak ada anak ni..mmg aku kerap gunting rambut...rimas...
 
 
p/s : tinggal aku, izz N paksu izz ngah mengeroh baru balik keje