Yang DiSaYAngi

Selasa, 22 Januari 2013

akhirnyer ku pilih ini

 
hasil dari testing..testing
 
 
ramai yang suke yang aku try ni...
 
 


akhirnyer aku pilih ini...
 
 
 
en asbeen cukup suke yang biru tu...katanyer nampak stail..
 
aku G beli kat jusco balakong..kat kedai TSC(MOD)...mmmmm
 
mcm tak sabar nak ajak en asbeen jalan...nak pakai kasut ni..kikiki...kata en asbeen warna merah hitam tu dah biasa...tp aku suke paternnyer...
 
 
 
 
 
p/s : padini tu en asbeen punyer...untungla bini belanja...



8 ulasan:

Anum berkata...

shopping ek

♥cikmOt♥ berkata...

tak aci...gambar ni takde dalam gambar sebelum...ini tidak adillllll

Intan Akma berkata...

saya suke yg awak tengah try tu.. nice color ;)

eima berkata...

dah lama tak ade kasut cam ni ... semua kasut aku adalah kasut getah & comfort je

Nad MamaZN berkata...

Yeayyyyyy!!!
Betul tekaan kite!
Ada hadiah? Hehe

Apela.yg cikmot kate tak adil tu? Hee

IntaNBerliaN berkata...

cantiklah sue.. dh lama xshopping kasut.. hehhe

fazilzura berkata...

oit ... awat trjah jj balakong x roger... dokek sgt dh dgn umh ku

ieyda berkata...

ala, aku nak ikot....