Yang DiSaYAngi

Rabu, 9 Januari 2013

Baru sebok nak pakai SONGKOK

 
 
Salam pagi kengkawan...pagi ni kena publish citer cepat2 sebab pagi ni last training...ptg jap G dah berkampung kat PICC..alamat kalo lambat settle..mmg kena la enasbeen angkut "HANDBAG" mak jemah kat taska petang ni sowang2...mmmm...cian demo...al maklum la...bini awak ni retis...ppuuiiiiiiiii...kakakkakka....
 
***********************************************************************************
 
Pagi ni nak bercerita pasai syawal..
 
lama tak bercerita pasai abang tecik ni..mmmm...
perkembangan dier sekarang ni..
 
* Lagi 2 bulan nak masuk 3Tahun..
* Alhamdulillah lepas G jumpe paed aritu untuk suspek autisme...abg tecik dah mula nak berkata2..nampak la ibu abah dier dah paham sikit ngan ape yg dier cakap..
*suke sangat bagi adik nangis dengan jeritan dier....
* Abg tecik pon mula nak jeles ngan si adik..kakkakak...ok la tu walaupun lambat..pandai tu dier nak kasi barang kat si adik.."nah..nah...nah"...mmmm...pastu amik balik..tapi masih belom mahu main ngan adik dier...si adik yg aver tau jerit2 nak main ngan abg tecik
* Kuat merajuk sekarang ni..klo kena bising ke hapee...mmm...terus la muka masam pandang ke lain sambil peluk tubuh...pastu mesti ada ni.."huh"..alamak..
* Perkembangan yang best..dolu cukup tak suke dengan SONGKOK...asik la nak buang..tapi sekarang ni...
 
 
nampak besar dah anak ibu ni...segala benda la nak buat..mmm....
 
 
 
p/s : adik tak sihat..hangat je badan..demam kot+selesema N batuk..al maklum la duduk taska kan
 
 
 


5 ulasan:

Anum berkata...

ala comelnya dia
semoga adik cepat sembuh

ieyda berkata...

xpelah tu, kira ada perkembangan dari syawal...

senget lah abg syawal pakai songkok tu...hihihihi

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

comelnya syawal bersongkok...

sue tak sempat buat lagi PFM..dah siap jue bagi tahu ye..

Myra Jay berkata...

Ensem dengan bersongkok.. :)

Moga adik cepat sembuh ye..

Mimie berkata...

alolo comelnye...

hope baby cpt sht