Yang DiSaYAngi

Selasa, 29 Januari 2013

BZ setelah seronok + gumbira cuti kapit

 
Arini BZ sikit..
 
almaklum la seronok cuti kapit N perkhabaran yang gumbira selama cuti kapit ni kan...
 
insyallah akan ku jemahkan kat korang sekalian..aku ni mana boleh simpan rahsia lelama..kakkakak...
 
nampak sangat jemah kan...kalo aku bergabung ngan johan...ok tak??????mau lagi kembang rambut aku macam rambut johan..kakkakak....
 
 
 
 
so yang mana aku dah BW tu, ok la...nnt akan ku BW lagi tau...
 
 
nak buat kijo dolu...sat lagi boss bising..naya aku..kakkaka...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
p/s : seronok korang cuti2..

3 ulasan:

ieyda berkata...

amboi apa berita gumbira tu...cepat2lah pecah tembelangnya....hihiii

Falsya berkata...

kalau dh jemah kan..wakakkaka

Nad MamaZN berkata...

Cepat2 jemah k!

Sue, tenkiuuuu!
Tudung paddlepop dah sampai
Cantek banget!
Wt susah2 je sue ni tau! =)