Yang DiSaYAngi

Selasa, 29 Januari 2013

Dah tak da tempat lain ke sayang

 
 
Baru2 ni kat kampung MIL aku mmg gunakan CD untuk izz ni...
 
 
so settle sessi membasuh sana sini..dah kering...aku pon angkat la letak atas katil..nak angkat yang lain kan..mmg nampak si syawal ni...
 
 
 
sekali...bila masuk bilik...nak marah kang MIl aku dengar pulok...terjatuh abis baju bajan aku collect kat ampaian...
 
korang tgk la...
 
ada ayang nampak tak ape jadi ngan insert CD izz ni..

mmmm....muka sedey je la aku boleh buat depan syawal...terus la syawal letak pen dier...dier datang pelok aku...cium kiri kanan pipi aku...siap salam cium tangan aku kiri kanan..
lepas tu dier amik balik pen tu, kuar dari bilik G kat abah dier...
 
sedey pedey meh..mmmmmm...
tu je la perasaan aku waktu tu...
 
 
 
 
korang rasa boleh guna lagi tak insert ni...
 
 
p/s : ada yang boleh bantu


12 ulasan:

eima berkata...

boleh je kot bukan nye bocor pun kan ....

Fieda Rafli berkata...

lorr...dia ingat kertas kot...hihii

aanie berkata...

itu seni namanya sue...hehe...

pandai syawal...dia tau dia buat salah...

Nini D.. berkata...

aku tak reti le bab ni sbb tak pernah guna

nea lopah berkata...

comel nye bby..nama pun sedap. Salam kenal n follow sini jugak.jemput ke blog saya...tq! nabihahsejutarasa.blogspot.com

Ya ALya berkata...

kena tanyer pd yg pakar...

Nad MamaZN berkata...

Boleh sue...
Cuba dulu
Rasenya takde efek kot
Melainkan dakwat pen tu nnt la
Tp takde efek byk kottt
Bleh je...

Falsya berkata...

kesian tp nak gelak dulu dgn keletah si dak sweet tuh...hahahahahahahahhahaaa...okayh,dh abis..kesian ibu..;)

jaa jaa berkata...

erm x pernah guna..tp rasanya xde efek kot...tnya pakar yer...

Ezna berkata...

errr....me tak pernah guna. i guess me x dpt nak bantu.

wan nurul hezrina abd halim berkata...

Cd kn putih bersih?syawalkan budak kreatip so tjdlah hasil seni2.haha.xpe sue,blehje gunalg xda kesan burukpun.hehe

Ema Blog berkata...

sweet syawal...peluk salam cium..takut ibunya marah...hehehe...