Yang DiSaYAngi

Isnin, 14 Januari 2013

DULU dan KINI

 
Pagi ni nak bercerita pasal dulu, kini N selamanya..mmm...
 
 
bebaru ni mak sedara aku ada tag kat FB gamba kami kecik2 dolu2....kakakka..kelakar meh...bila di renung...dah besar panjang kami semua ni..nampak lain sangat ...
 
 
biar gamba ceritakan segalanyer..
 
**************************************************************
 
ni la mak aku..siap pakai baju, SK serdang tu...kakakkak...sama tak muka dier...ada beza tak
 
meh kiter usha anak2 dier...
 
 
ni abang aku...
sallehuddin amir hussain...mmm...sama tak...
 
 
gamba akak aku ADAMNIGINA n kembar die ada..tapi aku tak masukkan...mau kena maki aku...aku tgk gamba dier pon aku bantai gelak guling2..kakakkaka...adik..adik..adik...tak leh lupa aku ngan gamba tu...tapi akak aku ni gamba dier mmg aku 1 family tak penah tgk pon gamba BB...gamba dah besar sikit ada la,.
 
 
 
ni aku la..lain tak..kakkak..aku egat gamba ni dolu aku tgk kat tarikh gamba ni...bulan2/1987
mmm..lama dah tu...
 
 
 
ni adik aku yang kembar tu...
mohammad sarhan amir hussain...mmm...bila tgk gamba dier kecik mcm muka izz tau...
 
ada sama tak ngan muka pok cik dier..
 
ni kembar adik aku tadi..yang tadi tu abang..ni adik...
mohammad saufi bin amir hussain...
 
ni gamba dulu..sekarang dah panjang rambut...kalah rambut...bajet faizal tahir ni...puiiii
 
 
 
 
 
 
nampak lain sangat semua muka..kakakkakak
 
 
p/s : terkenang je

 
 
 
 
 


8 ulasan:

♥cikmOt♥ berkata...

gambar mak tu sama...dari kecik sampai besar...tak berbeza pung...hehehe

izzain berkata...

weh kiranya mak ko ada 2 kali kembar lah ye..

AYuNG berkata...

comel! =)

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

dalam family sue ada 2 kembarlah ye..
kakak pstu adik ye?
huhuhuhu bestnya gambar lama2 nie

Nad @ MamaZN berkata...

Aah sejibik muka izz...

ieyda berkata...

gambo ko sibijik dari kecik smpai besa....hihihihiii
comellah...

Fieda Rafli berkata...

muka anak sue sama dgn pokcik dia..hihi

Nigina berkata...

jangan ko letak .... teruk sgt... abg zafran kata hitam sungguh aku... orang mesti terkejut tgk ...